Najveći izazov aktuelnoj vlasti će biti kako stečaj provesti.
U planu je formiranje potpuno novog preduzeća za javni prijevoz. Detalji o novom preduzeću nisu poznati, ali se ranije spominjalo da će prioritet njegovog rada biti tramvajski i trolejbuski saobraćaj.
Podsjećamo da je naš portal u junu ove godine pisao o tome da već postoje naznake da kantonalna vlada priprema stečaj GRAS-a. Među njima jesu i višemilionske investicije u javni prijevoz - rekonstrukcija tramvajske pruge te kupovina novih trolejbusa i tramvaja, a kojima GRAS ne bi mogao adekvatno upravljati. To bi se eventualno moglo postići upravo formiranjem novog preduzeća.
Izgledan stečaj GRAS-a je posljedica neadekvatnog upravljanja, a to je bio slučaj od završetka rata. Preko ovog preduzeća su se ostvarivali stranački interesi i postoje brojni navodi o nezakonitostima. Već dugo se upozoravalo i na to da firma ima znatan višak radnika, a za mnoge od njih se tvrdi da su nepotistički upošljavani.
Šef Ureda za borbu protiv korupcije Kantona Sarajevo Erduan Kafedžić je krajem maja ove godine ukazao da je, između ostalog, utvrđen veliki stepen nepravilnosti i korupcije tokom istrage dugovanja preduzeća po doprinosima za radnike. Sva zapažanja ovog ureda sadržana su u izvještaju Ureda koji je objavljen na web stranici ovog ureda.
Trenutno GRAS jedva funkcioniše, odnosno ovakav uopće ne služi svrsi zbog koje je formiran.