Mjesec dana nakon izlaska
18

Film "Don’t Look Up" ruši rekorde gledanosti, postao treći najgledaniji na Netflixu

N. O.
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Satira o klimatskim promjenama "Don't Look Up" reditelja Adama McKaya, službeno je rekorder kao naslov koji je privukao najviše sati gledanja filma u jednoj sedmici u historiji Netflixa, a nalazi se i na trećem mjestu na listi najgledanijih mjesec dana nakon izlaska.

152,29 miliona sati globalnog gledanja filma u sedmici od 27. decembra do 2. januara predstavlja novi rekord, potvrdio je streamer za Deadline.

Brojke koje je objavio Netflix pokazuju da je ostvaranje s Leonardom DiCapriom i Jennifer Lawrence njihov treći najgledaniji film (u prvih 28 dana od objave) svih vremena, iza "Bird Boxa" i "Red Noticea".

Iako Netflix ne objavljuje svakodnevne podatke, "Don't Look Up" bi uskoro mogao srušiti rekord filma "Red Notice" u kojem glavne uloge tumače Dwayne Johnson, Gal Gadot i Ryan Reynolds.

U srijedu je reditelj McKay na Twitteru napisao da je "zapanjen" brojkama gledanosti filma.

Unatoč podijeljenosti kritičara i publike, film je jasno ušao u duh vremena i ponovo se fokusirao na temu klimatskih promjena.

U svom najnovijem krugu objavljenih podataka, Netflix je također otkrio da je rediteljski debi Maggie Gyllenhaal "The Lost Daughter" zauzeo 3. mjesto na njegovoj listi najgledanijih filmova na engleskom jeziku za ovu sedmicu sa 18,26 miliona sati gledanja.

U međuvremenu, brazilska drama Césara Rodriguesa Lulli bila je najgledaniji neengleski film u periodu od 27. decembra do 2. januara sa 15,21 miliona sati gledanja.