Rusi našli rješenje za odlazak Renaulta: Proizvodnja se nastavlja, ali pod kultnim imenom Moskvič
Naime, prvi čovjek glavnog grada Rusije Sergej Sobjanin izjavio je kako su strani vlasnici odlučili zatvoriti fabriku automobila Renault u Moskvi, ali da zvaničnici ne smiju dozvoliti da radnici ostanu bez posla.
"Strani vlasnik odlučio je da zatvori Renault u Moskvi. To je njegovo pravo, ali ne možemo dozvoliti da hiljade radnika ostanu bez posla", rekao je Sobjanin.
Kako rješenje za ovaj problem, Sobjanin je naglasio kako će u budućnosti fabrika, umjesto pod imenom Renault, nastaviti proizvoditi automobile pod historijskim brendom - Moskvič.
"Odlučio da fabriku prebacim na budžet grada i nastavim proizvodnu automobila pod historijskim brendom Moskvič. Trudit ćemo se da većina tima radi direktno u fabrici i s njenim podizvođačima", naglasio je gradonačelnik.
Kako je pojasnio, glavni tehnološki partner obnovljene fabrike automobila Moskvič trebala bi postati ruska kompanija KAMAZ. U prvoj fazi rada kompanije, trebala bi biti organizovana proizvodnja klasičnih automobila s unutrašnjim sagorijevanjem, dok bi se u budućnosti trebalo preći i na proizvodnju električnih automobila.
"Osim toga, zajedno s KAMAZOM i Ministarstvom industrije i trgovine Rusije radimo na lokalizaciji proizvodnje maksimalnog broja autokomponenti u Rusiji", pojasnio je Sobjanin.
Inače, fabrika automobila pod kultnim nazivom Moskvič ima dugu historiju. Prije skoro stotinu godina započela je s proizvodnjom Forda, da bi nakon toga proizvodila decenijama automobile pod nazivom Moskvič.
Od 1998. godine, fabrika je sarađivala s Renaultom, a upravo s ovih proizvodnih linija na tržište su stigli i Dacia Logan, Duster i Sandero.