Vidite li nešto čudno?
259

Stotine Rusa u redu pred "lažnim McDonald'som": Okus zadovoljava, no detalji su ih razočarali

I. B.
Po nekima je "lažni McDonald's" požurio sa otvaranjem
Po nekima je "lažni McDonald's" požurio sa otvaranjem
Danas je u Rusiji otvorena alternativa svjetski popularnog lanca hrane McDonald's, a tom prilikom pred njim su se našle stotine Rusa sa zadatkom da isprobaju hoće li on moći zadovoljiti njihovo nepce.
McDonald's je imao više od 800 lokacija diljem Rusije, a vijest da će nakon ruske invazije na Ukrajinu, svaka od njih zatvoriti svoja vrata, potresla je ljubitelje brze hrane.

U početku bila je pomama za specijalitetima za koje Rusi više nisu znali kada će ih imati priliku probati, a društvene mreže vrvile su od fotografija friždera i polica prepunih sadržajima iz McDonald'sa.

Danas kada je otvoren "Ukusno i tačka", iako to nije ni približno gužvi 1990. i otvorenju prvog McDonalds'a u Moskvi, stotine Rusa stalo je u red kako bi probali može li "lažni MdDonald's", kako ga već nazivaju na društvenim mrežama, zamijeniti onaj pravi.

Kada je riječ o samom prostoru, mnogi bi se složili kako je riječ o vrlo sličnom okruženju, no neke je odmah na prvu razočaralo što ovdje na jelovniku ne mogu pronaći Big Mac i McNuggetse, koji su mnogima favoriti.

Jedna od osoba sa konferencije za novinare čak je odatle izbačena zbog transparenta "Vratite Big Mac".

Mladić je uskoro izbačen sa konferencije
Mladić je uskoro izbačen sa konferencije

Umjesto Big Maca tu je takozvani "Grandee", a još neki od specijaliteta obuhvataju "Chicken Premier" (McChicken) te nemaštoviti "Fish burger" (Filet-o-fish)'.

Iako ti kultni specijaliteti nisu na meniju, menadžer ove kompanije insistira da su proizvodi gotovo nepromijenjenog okusa, što nije iznenađujuće obzirom da u kuhinjama radi isto osoblje kao u McDonald'su koje rukuje sa gotovo istim takvim sastojcima.

To je potvrdila i jedna od osoba koje su probale "Ukusno i tačka", Diner Sergei, koji je rekao: "Coca-cola je drugačija, ali zapravo nema razlike u hamburgeru. Okus je ostao isti".

Reakcije su se nizale i na društvenim mrežama, a nekima je za oko posebno zapalo to što je novi brend hrane očito bio u "prevelikoj žurbi da bi se posvetio ambalažama za hranu".

"Izgleda da su pakiranja hamburgera i pomfrita u 'Ukusno i tačka' još uvijek u toku", napisao je korisnik.

Jedan od korisnika sa Twittera objavio je i kako su posluživani umaci iz McDonald'sa, no sa markerom prekriženim logom ovoga brenda.

Dugo se vodila polemika i oko prepoznatljivog McDonald'sovog loga umjesto kojeg su, kao novi, postavljeni dva pomfrita i pljeskavica na zelenoj pozadini.
"Vrlo inovativno", zaključio je jedan korisnik za logo za koji su iz Rusije rekli da "zelena pozadina logotipa simbolizira kvalitet proizvoda i usluga na koje su njihovi gosti navikli".

Također, kada je riječ o razlikama, postoje i one u cijeni, pa tako dvostruki cheeseburger košta 129 rubalja (2,31 dolara) u usporedbi s otprilike 160 rubalja (2,77 dolara) u McDonald'su, dok je Fish burger 169 rubalja (2,92 dolara), u usporedbi s otprilike 190 rubalja (3,29 dolara) ranije.

"Ukusno i tačka" planira se proširiti na svih gotovo 850 lokacija koje je McDonald's nekada imao u Rusiji, a prvu od njih je, podsjetimo, otvorio 1990. godine.

Čuvena lokacija na trgu Puškin ujedno je postala simbol odmrzavanja odnosa između Istoka i Zapada, a tada je bila McDonald'sov najveći objekat u svijetu koji je podrazumijevao prostor od 900 mjesta i 600 radnika.

Toga dana, u redovima se čekalo i po osam sati, a na kraju istog kroz McDonald's je prošlo preko 30 hiljada kupaca čime su postavili svjetski rekord po broju usluženih kupaca u jednom danu.