Kako je otkrila u intervjuu za RTRS, ovu biznis ideju realizovat će na jesen. Smatra da, kao žena koja je tokom karijere održala veliki broj nastupa, shvata koliki problem mogu da naprave hulahopke.
"U razgovoru s brojnim ljudima iz ovog biznisa shvatila je da to do sada niko nije uradio te je ona poželjela da bude prva javna ličnost koja će plasirati ženske hulahopke i druge proizvode koji se prave od ovog specifičnog materijala. Njoj se ovaj biznis naročito dopao jer ima veze sa šivanjem i odabirom materijala. Njoj je to u krvi jer je njena majka voljela da šije pa joj je često za koncerte pravila kostime. Brena je često učestovovala u izradi istih i s majkom birala materijale", kazao je ranije neimenovani izvor.
U ovom poslovnom potezu Breni je pomogao njen suprug Slobodan Boba Živojnović.
"Boba ima, što bi se reklo, 'nos' za biznis i ulaganja, a u Breninom prijedlogu je vidio mogućnost da proizvodnja zaživi. S druge strane, Brena je poznata po dugim nogama, to je već godinama njen zaštitini znak pa su čarape dobar marketinški potez", dodao je.