Još jedan policijski uviđaj traje u muzeju dok Edib i Selma puše cigarete u podrumu. Nema tragova provale, pa Ediba zanima ko sve ima šifru od sefa iz kojeg je nestala Hagada. Šifru imaju samo direktori i profesor Žarko, koji je bio direktor, a sad je predsjednik upravnog odbora.
Selma i Edib sjedaju u žuti Mercedes, a Selma iz kasete vadi cigaretu. Tačno zna gdje šta stoji. Na crvenom svjetlu dovoljno je vremena da se popriča o tome ko bi mogao ukrasti jevrejsku obrednu knjigu. Edibu su "naumpale" Selmine klepe, a ona ga poziva da svrati do nje nakon što se dobro naspava. A evo nam i švrće, još jedom sjedi pored ceste i gleda Ediba.
Mido odlazi do Senčija u autopraonicu, ali tamo se još uvijek najmanje peru auta, kao što se i u cvjećari u Alan Fordu najmanje prodaje cvijeće. Mido zatiče Senčija s nogama u lavoru i prekida mu trenutak odmora, pokazujući mu osvježivač iz auta, mali mirisni bor pronađen u hladnjači mrtvačnice iz koje je ukraden leš. Mido želi popričati s radnicima, ali Senči se nagledao kriminalističkih serija pa zna da ne može ništa bez naloga.
Watson razguljuje, a Senči skoro istuče Amara, tražeči da mu objasni odakle borić u kombiju. Nisu nikog ubili, navodno, samo su prebacili tog migranta u kombiju, a onda je on pronađen mrtav. To sve je naručio Francuz, ali nije dobio telefon, a znamo već kad nema telefona - nema ni para.
Francuz je za to vrijeme u muzeju, gdje se organizira konferencija o srednjovjekovnom naslijeđu Bosne i Hercegovine. Prije obraćanja publici u atriju, Selma ga zatiče na hodniku i pita da li se da li se čuo s gospodinom Coenom vezano za donaciju koju je obećao. Iz razgovora Selme i predsjednika upravnog odbora saznajemo da čovjek kojeg zovu Francuz - figurira kao ataše. Na konferenciji se govori o najzanimljivijem eksponatu muzeja - Sarajevskoj Hagadi. Ona je preživjela Drugi svijetski rat i opsadu, jer se uvijek nalazio neko da je sačuva. Do sada.
Svo članovi porodica Koen, koja je prodala Hagadu muzeju, izgubili su život. Selma je, najblaže rečeno, u šoku. A mi saznajemo da misteriozni čovjek čije nas je ime asociralo na prezime slavne filmske braće zapravo prezime sefardske porodice od koje je Zemaljski muzej 1894. godine otkupio Hagadu.
Novinarka Ajla traga za arpskim investitorom u resortu izvan grada. Susreće ljubaznog Arapa i interesira se za njegove biznis planove. Uskoro zaznaje da je na krivoj adresi i kod pogrešnog investitora, pa mora na Bistrik. Tamo sreće sitnog dilera trave Malika, s kojim se “napuši” pa sazna da momak radi i potpisuje za "modernog tipa". Ajla pokaže sliku u mobitelu. Vidimo da diler radi za Dinu (šal, električna cigareta). Senči za to vrijeme Francuzu predaje mobitel u zamjenu za novac.
Profesor traži Ediba u policiji. Njegov sin Duško iznenada odbija sarađujivati. Obavljaju razgovor s Duškom u pritvoru, ali Duško uporno ponavlja da ne zna ništa o Hagadi. Edib odlazi u sinagogu i tamo prepoznaje rabina, prijatelj iz rata, s kojim je nekad svirao. Hagada je nestala, i Edib pita prijatelja zna li ko bi je mogao ukrasti.
Federalci ulaze u muzej ne bi li pronašli neki trag. Selma za to vrijeme čeka Ediba kod kuće. Klepe se hlade, ali Selmi je jasno da će je Edip ponovo "izraditi" pa sve što može uraditi jeste da popije još jedan gutljaj vina. Edib je za to vrijeme kod Senčija s Midom, gdje je prethodno navratio i profesor. Edib kaže Senčiju i profesoru da su osumnjičeni i da ne napuštaju grad. Dino obilazi arapske investitore i govori im da je novinarka "Slobode" došla do povjerljivih informacija. Moli ih da zovu urednika Slobode i spriječe objavljivanje Ajline istraživačke priče.
Kada Edib dođe kod Selme, ona mu priznaje detalje svog puta do pakla, popločanog dobrim namjerama. Francuz, koji joj je slagao da je potomak pariških Jevreja, htio je da dodirne Hagadu i Selmi je za tu uslugu obećao pare. Dalje znamo. Međutim, ono što nismo znali jeste da će u njihovoj raspravi ponovo ziskriti vatra prošlosti, pa stari ljubavnici ponovo završavaju u strastvenom zagrljaju. Francuz posjećuje gospodina Koena, koji je poprilično nezadovoljan. Zabija mu nož u leđa. Doslovno. Gospodin Koen umire na vratima frižidera.