Messi i Paris Saint-Germain u hit reklami, pogledajte kako su oživjeli magiju nogometa
Messija ćete vidjeti tek na kraju, a prije toga će kadrovima sa djevojčicama i dječacima u žaru nogometne borbe prodefilovati PSG igrači Marco Verratti, Nuno Mendes i Fabian Ruiz.
U sjajno produciranom YouTube klipu nogometaši su ovog puta "iza kamere" i navijaju za klince koji igraju na terenu, a utakmicu prate u direktnom prijenosu na novim Hisense ULED i Laser TV televizorima. Ovi televizori dolaze sa unaprijeđenim Sportskim režimom slike i tehnologijama prikaza koji omogućavaju da TV utakmice izgledaju kao da ste na stadionu! Kad je najzanimljivije i potreban im je predah i osvježenje - u tren oka nalaze ga u novom Hisense smart frižideru.
Oduševljeni umijećem djece na uličnom terenu, fair-play igrom i njihovim sportskim duhom, Marco, Nuno i Fabian pojavljuju se među klincima dok oni igraju, a kao i uvijek, kad je najzanimljivije - Messi ulazi u igru i rješava stvar!
Hisense i Paris Saint-Germain
Kompanija Hisense, jedna od globalnih lidera TV i industrije kućnih i kuhinjskih aparata, već tri godine sarađuje sa francuskim Paris Saint-Germainom. Nakon prošlogodišnjeg izuzetno popularnog reklamnog spota ista ekipa ponavlja svoje uloge i pokazuje međusobnu podršku, koju partneri njeguju na zadovoljstvo svih navijača čuvenog kluba.
Beyond Your Expectations - novi slogan - korisnicima i fanovima nedvosmisleno pokazuje kako Hisense uređaji i tehnologija, kao i fudbalski tim Paris Saint-Germaina, prevazilaze sva očekivanja.
Hisense lansira ovu reklamu nakon uspješnog nastupa na globalnom tržištu prošle godine. Nova analiza IPSOS kompanije za istraživanje, pokazala je da je svijest o brendu Hisense u Francuskoj porasla za osam procenata otkako je potpisano partnerstvo sa PSG-om, i da raste svake godine od 2020.
Hisense i Paris Saint-Germain do sada su zajedno izveli brojne projekte u uzbudljivom trogodišnjem partnerstvu, od novih LED displeja oko Parka prinčeva do dobrotvornih poduhvata poput donacije pametne opreme za digitalne treninge za tinejdžere, kroz fond zadužbine Paris Saint-Germain.
Na kraju, na snimci iznad donosimo vam i pogled iza kamere, uvijek aktuelan i zanimljiv, da vidite kako su Hisense i PSG i ovom reklamom oživjeli magiju nogometa.