Ismijali dizajn
21

Infantino predstavio novi logo za Svjetsko prvenstvo, fanovi ga dočekali na "volej"

D. B.
Predsjednik FIFA-e Gianni Infantino ponosno je predstavio novi logo za Svjetsko prvenstvo 2026. godine, no reakcije ljubitelja nogometa nisu dobre.

Infantino je logo predstavio na ceremoniji na kojoj su prisustvovale brojne slavne ličnosti, legendarni brazilski nogometaš Ronaldo Nazario da Lima je izašao na scenu s trofejem SP-a u rukama, ali to nije spriječilo nogometne fanove da ismijavaju jednostavni dizajn.

Stvar je pokušao "ispeglati" zvaničnik FIFA-e Romy Gay i objasniti jednostavni dizajn.

"Novi amblem, font i upečatljiva paleta boja će 'oživjeti' ovaj turnir u narednim mjesecima i godinama. No, idemo dalje od toga, jer otvaramo bezbroj mogućnosti lokalnim zajednicama i našim partnerima da integrišu vlastitu priču", rekao je on te je dodao da će jednostavni dizajn omogućiti njegovu implementaciju na nekoliko načina za svaki tim.

"Brend će istaknuti karakteristične aspekte, inkluzivan i raznolik aspekt prvog FIFA Svjetskog prvenstva u kojem će nastupiti 48 timova", kazao je Gai.

Također, potvrđeno je da će finale Mundijala 2026. godine, koje je nazvano United 2026, biti odirano u nedjelju 19. jula. Do 25. maja 2026. godine timovi moraju objaviti spiskove igrača na koje računaju.

SP će se 2026. godine igrati na 16 stadiona:

  • Azteca - Mexico City, Meksiko - 87.523 gledatelja

  • BBVA Monterrey, Meksiko - 53,500

  • Akron, Guadalajara, Meksiko - 50.000 gledatelja

  • Lumen Field, Seattle, SAD - 69.900

  • Levi's, San Francisco, SAD - 68.500

  • SoFi, Los Angeles, SAD - 70.000

  • Arrowhead, Kansas City, SAD - 76.416

  • AT&T, Dallas, SAD - 80.000

  • Mercedes-Benz, Atlanta, SAD - 71.000

  • NRG, Houston, SAD - 71.795

  • Gillette, Boston, SAD - 65.878

  • Lincoln Financial Field, Philadelphia, SAD - 69.176

  • Hard Rock, Miami, SADs - 64.767

  • MetLife, New York, SAD - 82.500

  • BMO Field, Toronto, Kanada - 30.000

  • BC Place,Vancouver, Kanada - 54.500.