Zbog čega bh. filmaši padaju na konkursima: Fondacija za kinematografiju i metoda "fali ti jedan papir"
"Tok tajni", film Udruženja Društva umjetnika Deblokada, čiji su vlasnici Jasmila Žbanić i Damir Ibrahimović, odbijeno je zato što aplikant nije dostavio ranije referentne radove režisera.
"Kad sam bio hodža" Refresh Productiona u vlasništvu Ademira Kenovića, Pjera Žalice, Srđana Vuletića i Zijada Mehića odbijen je zato što aplikant nije uredno popunio prijavu.
Odbijeno je i Društvo za film i propagandu FIST Borisa i Vanje Pušić. Projekt "Jugoslavija, moja dežela" nije podržan jer nedostaju raniji referentni radovi režisera.
Arijana Saračević Helać nije podržana za projekt "Znao sam šta govorim" zato što nije priložila ranije realizirane radove. Kompletnu listu Fondacije za kinematografiju Sarajevo možete pogledati ovdje.
Nakon priloženog, postavlja se pitanje je li moguće da ovako veliki broj filmskih radnika ne barata papirologijom i ne zna prikupiti potrebne dokumente ili je riječ o tome da ih fondacija pronalaženjem sitnih grešaka želi obeshrabriti u radu. Kao da bh. kinematografija već nije do guše u problemima, metodom "fali ti jedan papir" ona pada dublje u ponor.