Višemilionski pregledi
121
Nastavak serije "Squid Game" za samo 11 dana postao najuspješniji na Netflixu
Piše: D. V.
Foto: Youtube
Nakon izlaska druge sezone serije Squid Game, Netflix je objavio da je ova sezona mnogo uspješnija po svojoj produkciji.
Naime, za samo 11 dana druga sezona serije pogledana je čak 126,2 miliona puta. Shodno tome, Squid Game 2 smatra se najuspješnijom Netflixovom serijom.
Prva sezona koja je izašla prije tri godine pridobila je mnogo pohvala zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.
Kreator serije Hwang Dong Hyuk je za dpa pojasnio svoj globalni uspjeh na način da je to "priča s kojom se ljudi mogu identifikovati neovisno o jeziku, kulturi, vjeri i etničkoj pripadnosti".
Sedam novih epizoda počelo se prikazivati na Netflixu 26. decembra, a nakon druge sezone postoje planovi i za treću.
Također, devet epizoda prve sezone je u prvih 90 dana od izlaska pogledano čak 265 miliona puta, što je više pregleda od bilo koje druge Netflixove serije.
Možda vas zanima
Pomoću baštanskog crijeva
Ashton Kutcher snimljen dok pokušava "spasiti" kuću svog prijatelja tokom požara u Los Angelesu
Vezani članci
Mogući problemi i kasnije