Volim da vidim i INA-u nego bilo koju kompaniju iz Rusije, Amerike, Kine pa i iz Arapskih zemalja. Puno, puno putnika ocekujemo na ovoj cesti iz Hrvatske prvenstveno Slavonije. A svaka investicija je dobra, 12 miliona nije zanemarivo...
pa ja ne volim..nije sto je hrvatska nego zato sto su hrvati papci..jer RS gradi autoput koji ce se spajati sa auto putem koji gradi FBiH i ice dole do Splita i tako na jug dole..ali Hrvatska nece da gradi most u Gradisci koji treba da spoji autoput iz BiH sa Hrvatskom, jer ce onda to biti kraca ruta kad se ide sa juga za Hrvatsku, nece ici obilaziti stalno okolo BiH, ici autoputem Hrvatske nego ce moci kroz BiH autoputem stici bar 40% brze nego da idu kao sada samo hrvatskim autoputem..i onda ce oni tu biti na gubitku i nece da grade most koji ce spojiti ova 2 autoputa...tako da zasto onda nama treba njihova kompanija da se plusa ovde,kad oni rade protiv nasih cesta? Jer ti hrvatski putnici nece imati gdje preci kad idu tim autoputem jer mosta nema...Hrvatska strana koci vec godinu dana...
Prikaži sve komentare (59)