Objavljen dokumentarac
60

Bizaran slučaj šokirao svijet: YouTuberi "vratili" posvojenog dječaka jer ima autizam

D. J.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Prije četiri godine, popularni YouTuberi Myka i James Stauffer šokirali su svijet kada su objavili da su posvojenog dječaka Huxleyja iz Kine, odlučili "vratiti" jer ima autizam.

Ovaj nevjerovatan slučaj predmet je nove trodijelne dokumentarne serije u režiji Rachel Mason. "An Update on Our Family" premijerno je prikazana na Tribeca Film Festivalu, a fokusirana je na spomenutu porodicu i nastoji razotkriti nereguliranu industriju porodičnih youtubera i vlogera.

U traileru za dokumentarac youtuberi detaljno opisuju kako je Huxley nestao s YouTube kanala porodice Stauffer, dok stručnjaci naglašavaju koliko novca roditelji mogu zaraditi objavljivanjem sadržaja o svojoj djeci na internetu.

Inače, Staufferi su svoj potez 2020. godine pokušali opravdati "nepoznanicama pri međunarodnim udomljavanjima i stvarima koje ne pišu na papirima".

"Kad je Huxley došao u naš dom, imao je puno više posebnih potreba kojih nismo bili svjesni i koje nam niko nije napomenuo. Protekle dvije godine prošao je kroz bezbroj terapija i pokušali smo mu pomoći. Bilo nam je teško čuti zdravstvene profesionalce i njihove povratne informacije. Pokušali smo zadovoljiti njegove potrebe i pomoći mu jer ga istinski volimo", kazao je James Stauffer.

Myka je u suzama dodala da se osjeća kao mama koja nije uspjela: "Ružni komentari cijelu situaciju čine još težom. Posljednji mjeseci bili su užasni."

Prema NBC Newsu, Staufferi su crowdfunding kampanjom prikupili novac za usvajanje iz Kine. Par je navodno ukupno zaradio 800 dolara, dok ih je usvajanje stajalo 42.000 dolara. Mnogi su komentirali da je par očito usvojio dijete "zbog klikova, lajkova i novca", a neki su pozvali brendove da odmah prekinu suradnju s njima.

Myka je nakon svega obrisala svoj YouTube kanal, a njezina posljednja objava na Instagramu je iz 2020. godine.

Njezin suprug James i dalje objavljuje na YouTube kanalu Stauffer Garage, gdje sa svojih 1.3 miliona pretplatnika dijeli videozapise o automobilima.

U međuvremenu, Huxley je pronašao novu obitelj, a promijenjeno mu je i ime.