Johnson sada želi da upravo ona bude glas koji će pomoći mladim djevojkama, sportistkinjama, da ne odustaju i izmijeni glas koji prati žene u sportu.
Johnson je objavila kako je počela saradnju sa brendom kozmetičkih preparata Dove kako bi se lansirala nova kampanja koja bi fokus medija i publike, kada su u pitanju sportistkinje, okrenula na njihov talenat i postignuća, a ne na izgled.
"Danas se mladim djevojkama govori kako je bolje da budu lijepe nego da se bave sportom. Želim to promijeniti. Nije bitno ako me kritikuju. Ako kažete da moj salto nije bio dovoljno visok, mogu da se ne složim s vama, a mogu i otići kući da vježbam", rekla je Johnson za Mashable.
Ona vrlo dobro zna kako je mladim djevojkama u sportu, budući da se i sama još od šesnaeste godine susretala sa seksističkim komentarima i uvredama.
"U posljednje vrijeme mediji sve više referiraju na sportistkinje kao na 'zgodne plavuše', 'dobrih duda' ili 'odlične stražnjice'. To je nevjerovatan način da uvrijedite nekoga ko je tu došao da pokaže svoju sportsku profesionalnu stranu", stoji u otvorenom pismu podrške kampanji.
Kampanja #MyBeautyMySay je lansirana u New Yorku na velikim bilbordima Times Squarea na kojima će se emitovati seksističke uvrede na račun sportistkinja, koje Dove prikuplja već neko vrijeme.