Bosna i Hercegovina kao najpoželjnija evropska destinacija? Glasajte i osvojite vrijedne nagrade
Ovo takmičenje nudi sjajne nagrade i za one koji glasaju, a neke od njih su putovanja na egzotične destinacije širom svijeta. Pratite jednostavna pravila glasanja i možda baš vi budete sretni dobitnik.
Bogato prirodno i kulturno-historijsko naslijeđe Bosne i Hercegovine sve više privlači pažnju svjetskih putnika. Smještena na raskršću istoka i zapada, u srcu jugoistočne Evrope, ova zemlja poznata je po gostoljubivom stanovništvu, netaknutoj prirodi i bogatoj historiji. Svaki ćošak bh. gradova priča svoju priču o ljepoti ovdašenjeg života i tradiciji kroz vrijeme.
Zbog toga ne iznenađuje činjenica da britanski Wanderlust Travel Magazine, časopis koji postavlja međunarodne standarde u promociji destinacija, već drugi put nominira Bosnu i Hercegovinu za najpoželjniju evropsku destinaciju u razvoju. Podjednak interes privlače i bh. gradovi pa je tako Mostar ove godine jedan od kandidata u kategoriji za izbor najpoželjnijeg evropskog grada.
Evo kako glasati za BiH i učestvovati u nagradnoj igri:
Glasanje je otvoreno do 18. oktobra za čitatelje širom svijeta. Time ispunjavaju jedan od uslova za učešće u nagradnoj igri koja ih može odvesti na egzotične destinacije poput Vijetnama, Kapadokije, otočja Galapagos i mnogih drugih, a vrijednost ovih putovanja je oko 160.000 KM. Dodatno je potrebno da pratite Wanderlust Travel Magazine Instagram profil ili Facebook stranicu, a glasati možete na ovom linku.
Podržite Bosnu i Hercegovinu na putu do ovog vrijednog međunarodnog priznanja i okušajte sreću uz jednostavna pravila nagradne igre. Svaki glas doprinosi promociji ljepota ove zemlje kao turističke destinacije.
Neke od najljepših turističkih destinacija u Bosni i Hercegovini pogledajte u galeriji
Svjetski stručnjaci složni - bosanskohercegovački turizam ima svijetlu budućnost
Prema procjenama stručnjaka iz konsultantske kuće Oxford Economics, Bosna i Hercegovina ima velike mogućnosti za razvoj sektora turizma. Predviđen godišnji rast od 11% prvenstveno se odnosi na povećanje broja kratkih putovanja iz Evrope, ali i dolazak putnika s udaljenih destinacija.
Nejc Jus, direktor za istraživanja u Svjetskom vijeću za putovanja i turizam, kaže da se oko 80% ukupne vrijednosti turizma u svijetu oslanja se na prirodu, što ovoj državi bogatog prirodnog naslijeđa daje konkurentnu prednost za visoku poziciju na mapi održivih svjetskih destinacija. Ona je i dalje među državama koje imaju izrazito pristupačne cijene za ugodan boravak, a uz to nudi bogat turistički sadržaj za putnike svih profila.
Uz podršku USAID-ovog projekta Turizam, Vanjskotrgovinska/spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine kreirala je prvu internetsku stranicu posvećenu ovoj zemlji kao turističkoj destinaciji. Ukoliko već niste, pogledajte bh. turističku ponudu na www.discoverbih.com. USAID Turizam je uključen u promociju i kroz niz drugh inicijativa, poput Vinske ceste Hercegovine, Najljepša sela Bosne i Hercegovine ili Hub & Spokes, koji pravi planove putovanja povezujući živopisne gradove sa šarmantnim manjim lokalitetima u njihovoj neposrednoj blizini, čime se poboljšava iskustvo putnika, a manja mjesta uživaju ekonomsku korist od turizma.
Vlada SAD-a putem USAID-ovog projekta Turizam podržava privatni sektor kao prevodnika rasta turizma u Bosni i Hercegovini, promovirajući je kao jednu od najdinamičnijih i najatraktivnijih međunarodnih turističkih destinacija. Cilj je povećati broj posjetilaca, smanjiti sezonske varijacije broja turista i povećati vrijednost turističkih proizvoda.