Brand MojSan otvorio nove salone madraca u Brčkom i Bijeljini
Posljednji vrlo bitan projekat realiziran u gradovima Brčko i Bijeljina će u mnogome približiti proizvode ovog domaćeg proizvođača tržištima navedenih gradova i široj regiji. Brand MojSan, uz dva novootvorena sleeping studija u Brčkom i Bijeljini, trenutno broji sedam MojSan Shop prodajnih lokaciji u gradovima Sarajevu, Zenici, Banjoj Luci i Tuzli.
Početkom godine brand MojSan je investirao značajna finansijska sredstva u nove tehnologije koje su omogućile razvoj i plasiranje na tržište nove kolekcije madraca koja je u potpunosti usklađena sa aktualnim trendovima u industriji sistema za spavanje u svijetu. Pored kolekcije madraca ističe se visokokvalitetna kolekcija Style box spring sistema prezentirana u svim maloprodajnim lokacijama ovog domaćeg, vrlo uspješnog branda.
"Prezentaciju novih modela madraca i istovremeno širenje maloprodajne mreže objedinili smo kroz otvorenje dva nova, moderna koncepta MojSan Sleeping studija u Brčkom i Bijeljini. MojSan SHOP kao najreprezentativniji vid naše komunikacije sa tržištem pokazao se vrlo uspješnim u protekloj deceniji te je otvaranje novih prodajnih lokacija logičan slijed našeg razvoja. Vjerujem da će MojSan SHOP u Mercator centru Brčko, te MojSan SHOP lociran u tržnom centru Emporium Bijeljina, ponuditi jedinstveno iskustvo kupovine za cijenjene kupce ove regije obzirom da se radi o prvom specijaliziranom studiju sistema za spavanje na ovom području", kaže Boris Franjković, marketing manager branda MojSan.
Domaći brand MojSan, kroz vlastiti, međunarodno nagrađivani koncept prezentacije sistema za spavanje i visoki nivo kvaliteta proizvoda, postaje prepoznatljivo ime u industriji sistema za spavanje u regionu.