
Coca-Cola je 2008. u saradnji sa Gonthiez Freres, poznatim francuskim juvelirom, osmislila i razvila liniju inovativnog nakita, koji je pri tome napravljen na ekološki održivim principima.
Ideja je bila praviti staklene perlice od Coca-Cola staklenki, bez dodavanja boja, kako bi ostali odani ideji. Na taj način je svaka staklenka Coca-Cole dobila drugi život.
Kako bi održali besprijekornu kvalitetu staklenih perlica, majstori ručno prave svaku perlicu od recikliranih, opranih i istopljenih staklenki. Na ovaj način se osigurava visoka kvaliteta nakita koji ne sadrži ni olovo niti nikl, što je skladu sa Evropskom direktivom REACH. Sredstva prikupljena prodajom ovog nakita koriste se za kupovinu sadnica i pošumljavanje šumskih prostora.
Za svakodnevna dešavanja i više informacija o prodavnici posjetite Facebook event stranicu http://CokeURL.com/popupsarajevo.
Možda vas zanima
Talentovana pjevačica
Jeste li čuli za Noor Esmeray? Bh. muzičarka nam je otkrila sve o svojoj prvoj pjesmi
Barcelonin as ogorčen
Yamalu je nakon utakmice bilo potpuno krvavo stopalo, sudiji poručio: "Nije bio faul!"
Real savladao Gironu