Euforija za Zvjerićima u Konzumu i Mercatoru svakoga dana sve veća, dnevno ih se proda gotovo 3.000
Iz tog razloga, Konzum i Mercator su osigurali dodatne količine plišanih Zvjerića, kako bi svi mališani koji sakupe naljepnice imali priliku izabrati željeni lik i tako dopuniti svoju kolekciju sa svih sedam dostupnih likova Zvjerića.
"Zvjerići su nadmašili naše prethodne izuzetno uspješne kids loyalty programe poput Zdravoljubaca i Zumića i naše je veliko zadovoljstvo što smo i ove godine, a petu godinu zaredom, mališanima omogućili mnogo igre i zabave uz edukativni pristup i učenje o značaju zaštite zaštićenih divljih životinjskih vrsta koje bi sa naših prostora mogle zauvijek nestati. Posebno nam je zadovoljstvo što ćemo na osnovu velike potražnje za Zvjerićima, odvajajući sredstva od svakog prodatog plišanca, po završetku ovog projekta uručiti značajnu finansijsku donaciju udruženju Srce za djecu oboljelu od raka i na taj način pružiti podršku radu ovog udruženja, i što je najvažnije, pokušati bar malo olakšati tešku borbu za ozdravljenje malim herojima", izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora.
Podsjećamo, Zvjerići su dostupni u Konzum i Mercator prodavnicama po promotivnim cijenama uz sakupljen dovoljan broj naljepnica koje kupci dobijaju za ostvaren iznos kupovine, kao i za kupovinu posebno označenih proizvoda najkasnije do 22. oktobra, a plišane igračke je moguće kupiti do 5. novembra kada projekat zvanično i završava.