Adidas šokirao novom kampanjom - objavili 25 fotografija golih grudi

Vjerujemo da ženske grudi u svim oblicima i veličinama zaslužuju potporu i udobnost", napisali su uz fotografiju.
"Zbog toga naš novi asortiman sportskih grudnjaka sadrži 43 vrste, tako da svatko može pronaći pravi primjerak za sebe", dodali su iz Adidasa.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
🔗 Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
"Sportski grudnjak je najvažniji komad odjeće za vježbanje za žene. Pouzdanje i podrška koju daje mogu imati značajan utjecaj na nečiju izvedbu i sposobnost bavljenja sportom. Kolaž fotografija je dizajniran da pokaže koliko su raznolike grudi, s različitim oblicima i veličinama koji naglašavaju zašto je prilagođena podrška najvažnija", kazali su iz Adidasa za CNN Business.
Žene i muškarci na Twitteru su se uključili u Adidasov marketinški trik s izrazito pomiješanim reakcijama.
Neki korisnici Twittera, uglavnom žene, su rekle da bi radije vidjele grudnjake nego grudi. Drugi su rekli da je oglas neprikladan ili da ih je zatekao nespremne i zbunio. Neki korisnici su rekli da je to hrabro i pohvalili Adidas zbog toga.
"Podsjeća me na predavanje o oglašavanju tijekom kojeg je postavljeno pitanje: 'Kako privući nečiju pažnju?' Pokazuješ im golu ženu. Dok ova reklama prelazi sve okvire, problem s ovom strategijom je što stavlja u sjenu stvarni proizvod. Oglas bi mogao biti manje šokantan da je prikazivao 43 žene koje zapravo nose nove sportske grudnjake", zaključio je David Placek, stručnjak za marketing, prenosi CNN.