Fotografkinja Aida Redžepagić podržala male brendove: Objava na Instagramu se pretvorila u projekat
S obzirom na činjenicu da su Aidi, kao i većini stanovništva, početkom pandemije u našoj zemlji većina poslova otkazana, ona se odlučila na nesvakidašnji potez kako bi podržala male brendove koji ovise od prodaje svojih proizvoda.
"Dolaskom pandemije u našoj zemlji svi smo se našli u nezavidnoj situaciji. Razmišljala sam o svim malim brendovima koji su za većinu porodica jedini izvor prihoda. Počela sam tražiti način kako da podržim one koji su tek počeli da grade svoje poslove", priča nam Redžepagić.
Sve je krenulo kada je jedan dan na svom Instagram profilu objavila da želi pokloniti fotografisanje za deset malih brendova kroz koje bi im pomogla da ublaže finansijske posljedice do kojih će ih pandemija dovesti te im na taj način pomoći da promovišu svoje proizvode i usluge.
"Ono što se desilo iza toga bilo je potpuno neočekivano. Prvo mi je počelo pristizati na desetine e-mailova svakog sata, zatim su se počeli javljati ljudi i korporacije koje također žele pomoći i dati svoj doprinos ovoj akciji, snimatelji, grafički dizajneri, modeli, kolege fotografi, biznis savjetnici… Svi nude svoje usluge besplatno", oduševljeno priča Redžepagić.
No, ono što ju je najviše od svega obradovalo, desilo se jutro nakon toga.
"Dobila sam mailove fotografa iz regiona koji su mi pisali kako su čuli za ovu akciju i odlučili napraviti nešto slično u svojim sredinama, pa su tako fotografi iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, Njemačke, Češke učinili isto za nekoliko brendova u svom okruženju. Jedan mali post na Instagramu je rezultirao lavinom solidarnosti", zadovoljno govori Redžepagić.
Jako je sretna zbog činjenice da je jedna mala individualna akcija prešla granice države, a zatim regije.
"Time se pokazalo šta znači globalna stvarnost u kojoj živimo i koliki utjecaj savjestan i poduzetan pojedinac može imati danas. Jedna od prvih osoba koja mi je ponudila pomoć i do kraja projekta dala najveći doprinos je Ana Lukenda, grafička dizajnerica koja je svim izabranim brendovima ponudila mogućnost izrade novog logotipa i vizualnog identiteta ili redizajn već postojećeg", kaže nam Redžepagić.
Projekat su podržali još i OREA besplatnom članarinom koja ovim brendovima omogućava web shop i jednostavniju prodaju (www.oreabazaar.com), Fondacija787 (putni troškovi i troškovi slanja proizvoda), Sanela Zukić i Ines Selimović (fotografkinje) i mnogi drugi.
U nastavku teksta predstavljam brendove koje čine mali timovi ljudi i koji nastaju iz ljubavi, lokalno, sa predznakom 387:
1. St.ranac
St.ranac je novi brend na tržištu nastao po ideji i crtežima arhitektice Azre Hodžić iz Sarajeva. Čine ga otac i kćerka iz čijih ideja nastaju simpatični ruksaci jednostavne i minimalne estetike i uklapaju se u sve odjevne kombinacije.
2. Skinematic
Anesa Bilić, stoji iza brenda "Skinematic" koji proizvodi kozmetiku isključivo od prirodnih sastojaka. "Skinematic" premisa je ta da proizvodi odgovaraju svakom tipu kože pa i onom najosjetljivijem. Kao veliki ljubitelj filmova, Anesa je svom brendu dala ime od izvedenica Skin - koža i Cinematic - kinematografija.
3. Stribor
Kreativni tvorac brenda Stribor je Edina Hadžić. Torbe nepravilnog oblika, uz, kako Edina kaže, etičku proizvodnju istih, gdje se sav otpad pri pravljenju pokušava maksimalno iskoristiti.
4. D.Stone
Iza ovog unikatnog nakita profinjenog dizajna i izrađenog od poludragog kamenja u kombinaciji s pozlatom, srebrom, kožom i drvetom kriju se harizmatične mama i kćerka, Elvedina i Vildana. Estetika njihovog nakita je lagana i lepršava i odražava ženstvenost, lakoću i prozračnost.
5. MOA Baggeek
MOA baggeek je bh. brend koji dizajnira i kreira transformabilne torbe i haljine nosive na više načina, iza kojeg stoji grafička dizajnerica i fotografkinja Ana Lukenda.
6. Ivy Q
Ivy Q Studio domaći je brend nakita kojeg je osnovala Ivana Kurešević, akademska slikarica i dizajnerica nakita koja kreira estetski zanimljiv nakit inspirisan različitim elementima kulturnog naslijeđa Bosne i Hercegovina.
7. Zvučna masaža Alma Lepir
U vrijeme brzog načina života kada su stres i napetost postali dio svakodnevice, terapija zvukom je način koji će vam pomoći da olakšate sebi život. Harizmatična Sarajka, Alma Lepir, profesionalna muzičarka, će vas pomoću svojih zvučnih (pjevajućih) zdjela uvesti u svijet zvukoterapije, oblik tretmana u kojem se pomoću vibracije zvuka otkrivaju i otklanjaju energetske, fizičke i psihičke blokade.
8. Hagi Toys
Mlada mama, Lamija u potrazi za pravim igračkama za svog sina, počela se baviti pravljenjem platnenih knjiga. Ideju je dobila prije pet godina, kada je njen sin imao samo šest mjeseci. U pokušaju da pronađe za njega neku edukativnu igračku koja će razviti njegovu maštu i kreativnost, iskoristila je svoj hobi gdje je proradila njena kreativnost i tako ga razvila u pravi posao. Hagi platnene knjige su različite od ostalih i na taj način pružaju zabavu i edukaciju mališanima.
9. Organlook
Ideja Organlooka je: "Ono što ne možete pojesti, nemojte nanositi ni na kožu", dokazuje da njihovi proizvodi u sebi sadrže pažljivo odabrana najbolja eterična ulja, vode i putere najrazličitijih biljaka i plodova, dobijene prirodnim procesom i hladnim prešanjem, kako bi zadržali svoja prirodna ljekovita svojstva i imali intenzivan, opijajući miris.
10. Treehana
Minimalizam, kvalitet i neprolaznost su tri glavna stuba koji brend Treehana čine jedinstvenim u svijetu dizajna odjeće. Kreacije inspirasne muzikom, putovanjima, ljepotama pejzaža ili jednostavnom kafom na jutarnjem suncu potvrđuju njihov kreativni moto, "u jednostavnosti postoji izvjesna otmjenost".
11. Hanumica
Hana Ferhatović iz Visokog je osnivačica i vlasnica brenda Hanumica. Ovaj brend simpatičnog imena se bavi proizvodnjom preukusnih klepa i tortelina koje ljubitelje tradicionalne kuhinje ne ostavlja ravnodušnim.
12. Diva Natura
Ubavka Trifković iz Pala prije četiri godine odlučila je da se bavi proizvodnjom domaće kozmetike od prirodnih i zdravih sastojaka pod nazivom "Diva natura", koji povoljno djeluju na kožu i zdravlje cijelog organizma. S obzirom na to da Ubavka radi u veterinarskoj stanici, odlučila je da i za pse proizvodi sapune.