Simpatičnu priču nam donosi Mesna industrija Menprom iz Tuzle koja je, pored stalnog ulaganja u kvalitet i razvoj proizvoda, odlučila ići korak naprijed i investirati u drugačiji način komunikacije svojih brendova prema potrošačima.
Ovaj put u fokusu je Tuzlanska roštiljska kobasica koja, kao što kampanja kaže, "Može uvijek", jer za vrhunski roštilj, tradicionalno uvijek ima vremena. O kvaliteti Tuzlanske roštiljske najbolje govori podatak da je već dugi niz godina najprodavanija kobasica na tržištu Bosne i Hercegovine.
Tuzlanska roštiljska blagog okusa, koja je sačinjena od visokokvalitetnog junećeg mesa, sa dodatkom prirodnih začina i aroma zasigurno će oduševiti ljubitelje roštiljskih delicija, dok one koji preferiraju pikantne okuse, Tuzlanska roštiljska ljuta biće idealan izbor.
Vjerujemo da će kampanja o Tuzlanskoj roštiljskoj, postati omiljena bajka svih potrošača. Bajke o Tuzlanskoj roštiljskoj možete pogledati na ovom linkovima:
https://www.youtube.com/watch?v=gVZHvzv6P5Q https://www.youtube.com/watch?v=NtYz1GZzSos