Jagermeister i dr. Felipe Reinoso – Carvalho, naučnik s doktoratom iz psihologije i inžinjerstva, razvili su četiri audio uzorka od kojih svaki pojačava određenu nijansu u već slojevitom profilu biljnog likera. Felipe ističe kako naša čula utječu jedna na druge i kako ih koristiti da bi se proširile granice naše perecepcije.
"Osnova ovog uzbudljivog projekta je činjenica da mozak obrađuje informacije o svim našim čulima u kombinaciji. Dakle, informacija koja dolazi od jednog čula (i ovom slučaju šta čujemo), utječe na percepciju drugih čula (u ovom slučaju način na koji percipiramo okus Jagermeistera)" kazao je Felipe, istraživač s dugogodišnjim iskustvom u oblasti multienzorne percepcije.
Slušajući ova četiri zvučna zapisa mijenja se percepcija okusa Jagermeistera. Ukratko, muzika ima moć da poboljša percepciju okusa.
"Razumijevajući način na koji povezujemo ono što čujemo s načinom na koji doživljavamo hranu i piće, okusi i arome se mogu pojačati uz pomoć zvučnih valova (tehnika koja se naziva zvučno začinjavanje)", dodao je Reinoso.
U procesu razvitka Taste Remastered projekta, Felipe je koristio svoje bogato iskustvo kao dizajner zvuka, kako bi pojačao sljedeće okuse:
– slatko – oštar okus zvjezdastog anisa, poznati okusi cimeta i aroma korijena sladića iz Jagermeisterove slatke note. Ove slatke note su pojačane slatkim zvukom, – začinjeno/zemljasto – korijen đumbira i galangal bora, začinjeni pjesmom, ističu u Jagermeisteru intenzivnu pikantnost,
– gorko – marmeladna kiselost narandže i biljke chirreta je zaslužna za Jagermeisterovu oštrinu i oživljavaju je sa ovom gorkom muzikom, – voćni/citrus – Jagermeister svoju voćnu i citrusnu notu duguje esencijalnim uljima naranče. Ovdje je prava muzika koja pojačava ove voćne nijanse.
"Nevjerovatno složen okus Jagermeistera dolazi iz bogatstva njegovih sastojaka. Upravo je to razlog zašto je Jagermeister postao ekstremno popularan među najboljim miksologistima u svijetu, zbog svoje raznovrsnosti koktela. Taste Remastered iskustvo otključava svu ovu raskošnost na potpuno novi način", dodao je Nils Bose, globalni brand ambasador Jägermeistera.
Pod vodstvom Felipea, proveden je in-house naučni eksperiment kako bi se potkrijepio učinak zvučnih uzoraka koji mijenjenju okus. Svaki od ovih uzoraka testiran je u seriji slijepih testova prema naučnim kriterijama uz određene rezultate.
Naime, 93 posto učesnika je izjavilo da je Jagermeister imao drugačiji okus kada su bili izloženi uzorcima zvuka. Kada su bili izloženi zvukovima, 72 posto učesnika je izjavilo da je degustacija likera više slična okusu odgovarajućeg uzorka zvuka, a 64 posto učesnika je prijavilo intenzivan ili veoma intenzivan osjećaj okusa koji odgovara glavnim notama ukusa Jagermeistera, dok su slušali svaki zvučni efekat.
"Bili smo veoma uzbuđeni što smo uključeni u potrošački trend potrage za novim iskustvima. Noći sa Jagermeisterom su uvijek posebne", objašnjava Veronika Hromadova, globalni menadžer za digitalni marketing Jagermeistera.