Pića s Marvel likovima
0

Coca-Cola i Disney sarađuju više od 60 godina, njihova trenutna kampanja jedna je od najznačajnijih

I. S.
Odnos između dvije kulne kompanije - Coca-Cole i Disneyja uspostavljen je prije više od 60 godina i nastavlja rasti do danas.

Sadašnje partnerstvo bazirano je na Coca-Cola Real Magic plaformi globalnog brenda, koja je uspješno lansirana 2021. godine i nastavlja da se prožima kroz sve što radi kao brend. To je filozofija koja zagovara da magija živi u neočekivanim trenucima povezanosti, uzdižući se svaki dan u nešto izuzetno.

Njihova posljednja kampanja jedna je od najznačajnijih zato što je u njenu promociju uključen veliki broj mladih ljudi iz različitih oblasti - novinarstva, muzike, influencinga itd. Upravo ova saradnja bila je povod za organizovanje fenomenalnog eventa u Disneylandu u Parizu.

Mladi su imali priliku posjetiti Marvel Avengers Campus u Disneyland u Parizu, zabavljati se rješavajući zanimljive zadatke vezane za detalje iz Marvelovih filmova te naučiti nešto više o bogatoj historiji kompanije Coca-Cola.

"Moć ova dva brenda je nevjerovatna. Dijelimo zajednička uvjerenja kada je riječ o načinu na koji se volimo povezivati sa svijetom i ova kampanja je dokaz toga. Naročito smo se povezali s mlađim generacijama. Povezali smo digitalni i realni svijet. Limenke će se prodavati u hiljadama trgovina širom Evrope", kazala je Paige Guillot, predsjednica Coca-Cole u Francuskoj.

Kao što je već poznato, prije nekoliko dana su predstavljena limitirana izdanja Coca-Cole s Marvel dizajnom. Fanovi ove filmske franšize imaju priliku kupiti ovo gazirano piće na čijim su limenkama nacrtani Kapetan Amerika, Loki, Hulk, Iron Man, Crni panter i Crna udovica.

Ukoliko kupite neko od Coca-Colinih pića, osvajate pravo na učešće u nagradnoj igri pod nazivom "Multiverzum te čeka" u kojoj možete osvojiti putovanje u Disneyland u Parizu. Igra traje do 27. marta 2023. godine, a detalje možete saznati ovdje.