Mark Murray, čovjek koji stoji iza ovog ukusnog projekta, prvi put se sa idejom pojavio u Shark Tanku te je predstavio potencijalnim investitorima, ali je bio odbijen zbog toga što je tražio novac za finansiranje.
Godinu dana kasnije, Mark prodaje svoje hamdogove na pijacama i sajmovima širom Australije i već ima značajan broj ljudi zainteresovanih za stavljanje hamdoga na jelovnike svojih restorana.
"Prošla su dva mjeseca otkako smo počeli prodaju hamdogova, a ljudi već dolaze iz svih krajeva kako bi ga probali", rekao je Mark.
Ideja za hamdog nastala je u SAD-u još davne 2009. godine, ali je Mark počeo prodaju tek nedavno.
Mesna šnicla u hamburgeru je prerezana napola, između polovina je stavljena viršla, a od priloga dobijete salatu, paradajz, krastavce, sir, senf, majonezu i kečap.
"Koristimo domaće sastojke, a jedini sastojak koji ne potječe iz zapadne Australije su krastavci", dodaje Mark.