Grand kafa predstavila svoje učešće na SFF-u uz doručak s mladim talentima i predstavnicima medija
Prisutnima se obratila Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja Kafa Atlantic Grupe, te im predstavila učešće Grand kafe na ovogodišnjem SFF-u.
"Izuzetno nam je zadovoljstvo što smo već drugu godinu za redom ponosni sponzor ovog najvećeg filmskog festivala u regiji. S nama je danas više od sto mladih talentovanih ljudi koji su došli iz svih dijelova svijeta. I ove smo godine za sve naše vjerne potrošače, ali i sve posjetioce pripremili neke zanimljive aktivnosti i dešavanja. Za početak, budući da je Atlantic grupa i Grand kafa sponzor večerašnje projekcije filma u kinu Metalac, za sve posjetioce smo pripremili zanimljivu aktivaciju. U pitanju je fotografisanje kroz posebno kreiran okvir koji će biti postavljen na stolicama u kinu, a svi oni koji objave fotografiju sa hashtagom će biti dodatno nagrađeni na izlazu. Također, i ove godine pod istom porukom #SviSmoMiIzIstogFilma, Atlantic grupa i Sarajevo Film Festival omogućit će da svi oni koji na svojim društvenim mrežama objave fotografiju sa simbolom srca, postanu dio mozaika 'Najveće Srce u Sarajevu', koji će svečano biti otkriven sutra u Sarajevu. Osim toga, i svih narednih dana tokom trajanja festivala, Grand kafa će se družiti sa potrošačima koji će moći odmoriti i uživati u šoljici omiljene kafe, a naravno nagrađivat ćemo ih i poklonima“, izjavila je Dautović Čaić.
Osim toga, uz doručak i ispijajući šoljicu kafe, gosti su imali priliku čuti i da je Grand kafa zapravo domaći brend koji je prži, melje i pakuje u proizvodnom pogonu u Glavičicama kod Bijeljine, kao i da odnedavno njena pakovanja krasi markica "Kupujmo domaće“.
"Naš proizvodni pogon je najsavremeniji pogon za proizvodnju kafe gdje tim stručnjaka stalnim ulaganjem u svoje znanje, razvoj i održavanje tehnološke opreme, obezbjeđuje konstantan, vrhunski kvalitet proizvoda Grand kafe. Također, tim naših stručnjaka svakodnevno radi na kontroli i obezbjeđenju originalne recepture i konstantno traga za unapređenjima, jer težimo da budemo najbolji u onome što radimo. Grand kafa primjenjuje najsavremenije standarde proizvodnje i kontrole kvaliteta koje definiše strategija poslovanja Atlantic Grupe u skladu sa najnovijim trendovima i standardima“, rekla je Dautović Čaić.
Dodala je i da Grand kafa, osluškujući potrebe i želje svojih potrošača, konstantno radi na novim proizvodima i okusima. Samo u ovoj godini, Grand kafa je uvela nekoliko noviteta. Grand kafa Gold i Grand Aroma sada se nalaze u novim elegantim redizajniranim pakovanjima.
Osim toga, ljubitelji Black'n'Easy kafe, prave turske kafe spremne za minut, od sada mogu uživati i u okusu ove kafe sa dodatkom mlijeka. Barcaffe je uveo i idealno rješenje za ove vruće ljetne dane sa novim proizvodom Barcaffe Lattiato, hladnom kafom za ponijeti koja je dostupna u tri okusa: vanilija, karamela i irish cream. Uz to, tu su i Barcaffe Perfetto kapsule za vrhunsko ispijanje espressa kod kuće, koje se također mogu naći u tri okusa: Barcaffe Perfetto Cappuccino za izuzetno kremasto zadovoljstvo, Perfetto Espresso sa puno arome, te Perfetto Caffe Late koji predstavlja pravi spoj kafe i mlijeka.
Nakon doručka, brojni gosti su u ugodnoj i opuštenoj atmosferi imali priliku počastiti se i šoljicom vrhunske kafe, što će moći učiniti i svi posjetioci Otvorenog kutka Grand kafe na Festivalskom trgu u narednih sedam dana.