Jesmo li zaboravili uživati u okusima? Vlasnici bh. brenda čokolade podsjećaju da uključite sva čula
Na jedinstvenom eventu u IQOS Boutiqeu u Aria Mallu Merjem i Tarik Hamzić podsjetili su na ritual konzumiranja čokolade i zapravo uživanja u njoj - što mnogi danas zaboravljaju.
Zbog užurbanosti i današnjeg stila života, često svakodnevne stvari uzimamo zdravo za gotovo, a jedna od njih je čokolada. Ipak, za chocolatiere Merjem i Tarika - čokolada je pored svakodnevnog užitka i posao.
Naime, okupljenima u IQOS Boutiqueu otkrili su priču svog uspjeha te kako su zajedničkim radom i trudom uspjeli kreirati brend koji može parirati svjetski poznatim proizvodima.
"Ideja je bila da napravimo brend ručno rađenih čokolada koji može konkurirati svjetski poznatim brendovima. Željeli smo napraviti čokolade s najkvalitetnijim sastojcima dostupnim u BiH", kazala je Merjem.
Bashka čokolada je nastala, kako je Merjem pojasnila, iz Tarikove ljubavi prema craft, artisan čokoladi. Istražujući ovaj svijet došao je na ideju da se i sami okušaju u ovom poslu, a Merjem je "pripala" realizacija ideje.
Zanimljivo je da se nakon višegodišnjeg iskustva u sektoru korporativnog bankarstva odlučila okušati u nečem sasvim drugom - što je na kraju rezultiralo značajnim uspjehom.
Ispričavši priču svojih početaka i "proizvodnje" u maloj sobi, ono na što su Merjem i Tarik željeli ukazati jeste to da okuse ovog slatkiša kojeg svakodnevno konzumiramo "uzimamo zdravo za gotovo".
Prezentirajući prisutnima različite vrste čokolade, dali su im zadatak da svakoj pripišu odgovarajući okus - da li citrusni, orašasti ili čisto po kakau.
Učesnici su morali uključiti sva svoja čula kako bi razaznali koje to okuse svaki komadić nosi, što je bilo jedno sasvim drugačije i nesvakidašnje iskustvo probanja čokolade od onih na koje smo navikli. Upravo to je osjećaj po kojem je IQOS želio da pamtimo ovaj event, vodeći se svojim motom "Doživi neočekivano".
Priča o brendu Bashka podsjetila nas je da je za svaku odluku u životu potrebna hrabrost i čvrsta odlučnost, a naročito kada je riječ o odlukama koje značajno mijenjaju našu svakodnevnicu. To je nešto što IQOS korisnici dobro znaju.
Merjem i Tarik skupili su hrabrost da pokrenu vlastiti biznis i otisnu se u poduzetničku avanturu, dok IQOS korisnici, prelaskom s cigareta na bolju alternativu, prave veliki korak kako za sebe, tako i svoju okolinu.
Podsjećajući da u čokoladi treba uživati, a u skladu sa sve toplijim danima koji su pred nama, Merjem i Tarik predstavili su i svoj novi ljetni okus kajsiju, koji su svi prisutni imali priliku probati među prvima.
Kombinacije različitih okusa, pogotovo voćnih, nekada su najbolja formula za osvježenje tokom vrelih ljetnih dana, a uz IQOS, ističe ovaj dvojac, moguće je uživati u svim svojim čulima, bez smetnji duhanskog dima.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne