Merjem i Tarik Hamzić
163

Jesmo li zaboravili uživati u okusima? Vlasnici bh. brenda čokolade podsjećaju da uključite sva čula

Novi IQOS event podsjetio nas je da uključimo sva čula
Novi IQOS event podsjetio nas je da uključimo sva čula
Merjem i Tarik Hamzić osnovali su domaći brend čokolade "Bashka", a na nedavnom eventu u prvom IQOS Boutiqueu u BiH u Aria Mallu u Sarajevu podsjetili su nas koliko je važno uživati u okusima.

Na jedinstvenom eventu u IQOS Boutiqeu u Aria Mallu Merjem i Tarik Hamzić podsjetili su na ritual konzumiranja čokolade i zapravo uživanja u njoj - što mnogi danas zaboravljaju.

Zbog užurbanosti i današnjeg stila života, često svakodnevne stvari uzimamo zdravo za gotovo, a jedna od njih je čokolada. Ipak, za chocolatiere Merjem i Tarika - čokolada je pored svakodnevnog užitka i posao.

Za Tarika i Merjem Hamzić čokolada nije samo užitak, nego i posao
Za Tarika i Merjem Hamzić čokolada nije samo užitak, nego i posao

Naime, okupljenima u IQOS Boutiqueu otkrili su priču svog uspjeha te kako su zajedničkim radom i trudom uspjeli kreirati brend koji može parirati svjetski poznatim proizvodima.

"Ideja je bila da napravimo brend ručno rađenih čokolada koji može konkurirati svjetski poznatim brendovima. Željeli smo napraviti čokolade s najkvalitetnijim sastojcima dostupnim u BiH", kazala je Merjem.

Bashka čokolada je nastala, kako je Merjem pojasnila, iz Tarikove ljubavi prema craft, artisan čokoladi. Istražujući ovaj svijet došao je na ideju da se i sami okušaju u ovom poslu, a Merjem je "pripala" realizacija ideje.

Posjetitelji eventa imali su zadatak odrediti okus čokolade - da li je citrusni, orašasti ili čisti kakao
Posjetitelji eventa imali su zadatak odrediti okus čokolade - da li je citrusni, orašasti ili čisti kakao

Zanimljivo je da se nakon višegodišnjeg iskustva u sektoru korporativnog bankarstva odlučila okušati u nečem sasvim drugom - što je na kraju rezultiralo značajnim uspjehom.

Ispričavši priču svojih početaka i "proizvodnje" u maloj sobi, ono na što su Merjem i Tarik željeli ukazati jeste to da okuse ovog slatkiša kojeg svakodnevno konzumiramo "uzimamo zdravo za gotovo".

Prezentirajući prisutnima različite vrste čokolade, dali su im zadatak da svakoj pripišu odgovarajući okus - da li citrusni, orašasti ili čisto po kakau.

Naravno, za određivanje okusa čokolade prisutni su morali uključiti sva čula
Naravno, za određivanje okusa čokolade prisutni su morali uključiti sva čula

Učesnici su morali uključiti sva svoja čula kako bi razaznali koje to okuse svaki komadić nosi, što je bilo jedno sasvim drugačije i nesvakidašnje iskustvo probanja čokolade od onih na koje smo navikli. Upravo to je osjećaj po kojem je IQOS želio da pamtimo ovaj event, vodeći se svojim motom "Doživi neočekivano".

Priča o brendu Bashka podsjetila nas je da je za svaku odluku u životu potrebna hrabrost i čvrsta odlučnost, a naročito kada je riječ o odlukama koje značajno mijenjaju našu svakodnevnicu. To je nešto što IQOS korisnici dobro znaju.

Merjem i Tarik skupili su hrabrost da pokrenu vlastiti biznis i otisnu se u poduzetničku avanturu, dok IQOS korisnici, prelaskom s cigareta na bolju alternativu, prave veliki korak kako za sebe, tako i svoju okolinu.

Kao što postoji bezbroj različitih kombinacija i ukusa čokolade, isto tako postoji i niz različitih IQOS okusa
Kao što postoji bezbroj različitih kombinacija i ukusa čokolade, isto tako postoji i niz različitih IQOS okusa

Podsjećajući da u čokoladi treba uživati, a u skladu sa sve toplijim danima koji su pred nama, Merjem i Tarik predstavili su i svoj novi ljetni okus kajsiju, koji su svi prisutni imali priliku probati među prvima.

Kombinacije različitih okusa, pogotovo voćnih, nekada su najbolja formula za osvježenje tokom vrelih ljetnih dana, a uz IQOS, ističe ovaj dvojac, moguće je uživati u svim svojim čulima, bez smetnji duhanskog dima.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne