Julius Meinl lansirao Gloriette Gold u BiH: Ekskluzivna mješavina predstavljena na Mostarskom sajmu
Gloriette Gold nosi prestižne oznake "BIO" i "FAIRTRADE", potvrđujući predanost brenda održivosti i društvenoj odgovornosti.
Riječ je o pažljivo biranoj kombinaciji najkvalitetnije arabica i robusta kafe porijekom iz Nikaragve, Hondurasa i Meksika, što čini ovu premium mješavinu posebnim iskustvom za sve ljubitelje kvalitetne kafe.

Na Mostarskom sajmu, Gloriette je premijerno predstavljena u posebno uređenom kutku brenda Julius Meinl, gdje su posjetitelji imali priliku da degustiraju ovu mješavinu u autentičnom ambijentu i dobiju sve informacije od barista i predstavnika kompanije.
Nova mješavina već je izazvala veliko zanimanje posjetitelja i stručnjaka iz industrije, a dodatnu čast sajmu dao je dolazak gospodina Marcela Löfflera, izvršnog direktora Julius Meinl Group.
Također, već tradicionalno Julius Meinl njeguje i humanitarni aspekt - sav prihod od prodaje tokom Sajma bit će doniran JU "Edukacijsko-rehabilitacijskom centru za djecu, mlade i odrasle s teškoćama u razvoju" u Ljubuškom.
Sajam traje do 12. aprila i još uvijek stignete posjetiti prepoznatljivi Julius Meinl štand u paviljonu 1.