Mirela i Alen Nikšić
0

Kako je nastao blog Foodizam: Poslovna priča rođena iz dugogodišnje ljubavi

N. O.
Mirela i Alen Nikšić (Foto: Foodizam)
Mirela i Alen Nikšić (Foto: Foodizam)
Nutricionistica Mirela Nikšić i profesionalni kuhar Alen Nikšić bračni su par koji je svoju ljubav prema hrani pretočio u blog Foodizam, na kojem svakodnevno dijele recepte, ali i savjete za zdravu prehranu. U razgovoru za Klix.ba otkrili su kako je nastao blog te kako funkcioniše spoj privatnog i poslovnog života.

Mirela i Alen su već dvije decenije ne samo bračni nego i poslovni partneri, a kako su kazali, nastanak cjelokupne platforme Foodizam, ali i profila na društvenim mrežama na kojim objavljuju sve novosti je usko povezan s njihovim privatnim životom.

"Odlučili smo zajedno ukomponovati naše profesije, s obzirom na to da je Alen profesionalni ugostitelj i kuhar, a ja nutricionistica. Došli smo do zaključka da treba da idemo ukorak s modom i aktiviramo se na društvenim mrežama, jer smo mi idealan spoj kroz koji možemo prenijeti kako svoje znanje tako i iskustvo na naše pratitelje te ih motivirati da se zdravije hrane, a da pri tome i uživaju", kazala je Mirela.

Govoreći o ovoj kombinaciji poslovnog i privatnog, Mirela naglašava da se između nje i supruga uvijek stvaraju nove ideje, zamisli i želje pa je tako i projekt Foodizam.ba nastao spontano kroz godine ljubavi prema navedenim smjerovima.

Mirela i Alen Nikšić
Mirela i Alen Nikšić

"Iako se na prvu može činiti da su takve poslovne veze daleko od savršenih, jer većinu vremena provodimo zajedno i ima puno uspona i padova, kao i u svakom poslu, mi smo dokaz da se svaka kriza može prebroditi ukoliko postoje međusobna podrška, razumijevanje i poštovanje. Najbolji pokazatelj je da uspijevamo zajedno već duže od dvadeset godina", ističe Mirela.

Njen suprug ističe da je u paru sve ne samo lakše, već i mnogo ljepše te kako žele svojim pratiteljima pokazati važnost zajedničke angažiranosti u kuhinji.

Uprkos činjenici da su i poslovno povezani, ovaj bračni par i pripremu hrane u svom domu obavlja u paru. Kako Mirela kaže, posebno vole eksperimentisati s novim jelima, a rodbina i prijatelji obožavaju kada im oni pripremaju hranu "toliko da se sami pozivaju u goste".

Kada je riječ o inspiraciji za nova jela, kažu kako se ideje prvenstveno rađaju među njima, ali i da ih svakodnevno nalaze u spontanim trenucima.

"Radimo ono što volimo, kuhamo ono što mi volimo da jedemo i mislimo da će se svidjeti pratiteljima. Prioritet nam je da pomognemo ljudima da brže i lakše dođu do zdrave ishrane, promoviramo domaće proizvođače hrane i na kraju osvijestimo i motiviramo ljude da sami kuhaju brzo i lako, a zdravo i ukusno", naglašava ovaj bračni par.

Uzevši u obzir da je Mirela nutricionistica po struci, na Foodizmu i društvenim mrežama trude se promovisati zdravu prehranu baziranu na sezonskim namirnicama te uključivati raznovrsne, prije svega domaće proizvode, kojim je naša država veoma bogata, bez rigoroznih dijeta.

"Moja glavna uloga je ne samo pokazati ljudima šta da jedu, nego i kako da to urade i uz minimalno odricanje ostvare maksimalne rezultate, u skladu s njihovim mogućnostima, a ujedno postignu zdrav odnos s hranom i uz to uživaju", pojašnjava Mirela.

Za jedan od važnijih savjeta nutricionistica ističe unaprijed planirane nabavke namirnica za pripremu obroka i promjenu prehrambenih navika: "Pored toga, jednako važno je da se treba koncentrisati na izbacivanje prekomjerne brze hrane i kupovine gotovih i polugotovih jela".

Učestvovanje djece u pripremi hrane može imati iznenađujuće pozitivne efekte, a Mirela kaže da se nadaju da će kroz Foodizam uspjeti utjecati na mlađu populaciju te "pokazati da zdravo može biti i ukusno, a vrijeme koje je potrebno odvojiti u kuhinji minimalno".

"Učestvovanje djece u kuhinji neopisivo doprinosi razvoju djece te mnogim vještinama, uz motoričke sposobnosti i koordinaciju. Bilo koja vrsta njihovog učešća im daje osjećaj važnosti i zajedništva", kaže nutricionistica.

Iako Mirela i Alen rukovode platformom, ističu da iza njih stoji tim mladih ljudi koji im pomažu u pripremi materijala za YouTube kanal, kao i društvene mreže Facebook i Instagram.

Komentarišući razvoj vlastitog biznisa te moguće buduće ciljeve vlasnici Foodizma ističu da uživaju u radu na YouTube kanalu i uvijek se trude savremenim inovacijama učiniti posao zanimljivim.

Naglašavaju da im je cilj približiti važnost redovnih zdravih obroka, posebno kada je riječ o mladim generacijama, te kako imaju u planu promovirati male domaće proizvođače koji nemaju priliku i mogućnost proširiti svoje tržište.

"Već imamo spremne snimke za objavu, s mladim i vrijednim osobama koje nažalost ne mogu doći na red u medijima. Domaća privreda gradi zajednicu. Posebno u ovim kriznim vremenima pokazalo se da je ogroman značaj domaćih proizvoda, jer to ima efekat kako na privredu cijele zemlje tako i na radna mjesta", kaže ovaj bračni par.

Za kraj potcrtavaju da kupovinom domaćih proizvoda pomažemo jedni drugima, jačamo ekonomiju naše domovine te gradimo bolju budućnost našoj djeci.