Novi obojeni čepovi su polazna tačka ove odvažne kampanje koja postavlja Tuborg bocu kako nije nikada do sada. Čepovi imaju pet novih boja, a svaka boja je vezana za određeno raspoloženje i služi kao pokretač zabave. Da li želite igrati, pjevati, plesati, osjećati ili dijeliti?
U novoj kampanji boje će biti korištene na razne kreativne načine, od šarenih pomalo ekstravagantnih vizuala do interesantnih zabava u kafićima tokom narednih mjesec dana, gdje se mogu zamijeniti čepovi za nagrade, i zabaviti se uz Tuborg, igrati, pjevati, plesati, osjećati i dijeliti svoje Tuborg iskustvo na društvenim mrežama. U isto vrijeme i šarene limenke će se pojaviti na policama.
Kampanja započinje filmom i retoričkim pitanjem "Šta će se desiti kada tri prijatelja ispričaju šefu šta im se desilo prošle noći". U priči naslovljenoj "Prošla noć” praćena su tri prijatelja na uzbudljivom putovanju u noći punoj dešavanja, koja kulminira u zadnjoj sceni na predivnoj plaži slijedeće jutro. Film je proslava zabave u životu sa prijateljima, oživljavajući u eksploziji boja, zabave i humora, pokazujući kako Tuborg uvijek teži donijeti ljudima boje zabave.
Na društvenim mrežama šarena kampanja će biti prepuna zabave i glasni poziv zajednici okupljenoj oko „Obojenog izazova“ gdje će svaka zemlja učesnica imati zabavne natječaje na temu šarenih čepova.
Na Tuborg Facebook stranici svako može birati svoje boje zabave, sakupljati šarene čepove u interesantnoj igrici i osvojiti simpatične Tuborg naočale.
Kampanja se može pratiti na hashtagu #TuborgColors koja će se koristiti kroz digitalne medije i društvene mreže.
Koju boju zabave vi birate danas?