Mrvica Old Town četiri godine u Sarajevu osvaja srca gostiju raznovrsnom i originalnom ponudom
Prisjećajući se otvorenja Mrvice Old Town u Sarajevu prije četiri godine, direktorica Dina Ramić-Husomanović je kazala kako nju i ostalo osoblje vežu posebne i najljepše emocije.
Poznati slastičar Rudolph van Veen čestitao rođendan Mrvici Old Town
Naime, tog 1. oktobra 2016. godine, na otvorenju je prisustvovao i poseban gost Rudolph van Veen, poznati kulinarski majstor i televizijski voditelj. Njegova posebna energija i korisni kulinarski savjeti su upotpunili cjelokupan događaj.
"To je definitivno bio događaj za pamćenje. Veliki je izazov bio uopće organizovati njegov dolazak i napraviti kulinarski show ispred sarajevske Katedrale. Procjenjuje se da je bilo više od 2.000 ljudi na eventu, jer smo mi imali preko 2.000 pripremljenih kartica za Rudolphov autogram i sve su podijeljene. Velika je ponos upoznati i raditi recepte po tako poznatom slastičaru i svi u gradu poznaju Mrvicu po našem najprodavanijem proizvodu macaronsu i po Rudolphovom dolasku na otvorenje Mrvice Old Town", kazala je Ramić-Husomanović.
Osim na osoblje Mrvice i sve prisutne na otvorenju, taj dan je i za ovog slavnog slastičara bio poseban i upečatljiv, tako da nije zaboravio na četvrtu godišnjicu već je sve uposlenike obradovao svojom čestitkom.
"Zaista nas je obradovao i iznenadio videoporukom. Ja sam s njim i dalje u kontaktu i često pita kako poslujemo, čestita nam na nekim uspjesima i novim kolačima. Poželio nam je sretan rođendan, poručio da i dalje pravimo najbolje slastice u gradu i iskazao nadu da se uskoro vidimo ponovo, možda na nekom ovom otvorenju ili slično, ko zna", istakla je Ramić-Husomanović.
Ramić-Husomanović je naglasila da je osoblje itekako zadovoljno dosadašnjim poslovanjem Mrvice koja je svoj prvi objekat otvorila prije pet godina u Sarajevu.
Kako je dodala, počeli su sa 16 uposlenika, a sada ih ima više od 70.
"Najvažnije od svega je što ulažemo mnogo u edukaciju našeg osoblja, posjete sajmovima i slično. Tako je 80 posto našeg osoblja bilo na sajmovima u Parizu,Beču, Riminiju, Kelnu, Minhenu, Štutgartu, Beogradu, Splitu, Dubaiju, Ljubljani itd. U pet godina postojanja imali smo preko 50 eksternih edukatora u našoj proizvodnji od kojih smo učili o francuskim croissants, macaronsima, tortama i slično. Također, naši slastičari su bili na mjesečnim edukacijama u Parizu kako bi usavršili sve tehnike i inovacije", istakla je Ramić-Husomanović.
Put Mrvicinih proizvoda ide od polja do stola
Osim dvije poslovnice, ono što je specifično za Mrvicu je i posjedovanje velike proizvodnje Mrvica Factory u kojoj se odvija vlastiti uzgoj organskog voća i povrća na farmi Basna kao i uzgoj životinja za vlastitu mljekaru i siranu Mrvica Cheese Factory.
"Proizvodimo med, te radimo i isporuku proizvoda za razne hotele, slastičarne itd. Važno nam je konstantno zadovoljstvo naših gostiju u poslovnicama, pratimo trendove, educiramo osoblje i to je definitivno recept za uspjeh. Nama je važno da naši gosti u poslovnicama znaju da je svaka salata, sendvič ili doručak s organskim povrćem koje je uzgojeno u vlastitom aranžmanu na farmi Basna na Nišićima. Najvažnije je spomenuti da smo se okrenuli organskoj proizvodnji, samim time dobili preukusne proizvode, uposlili dodatno osoblje i naravno podigli ekološku svijest i razvoj. Također, na farmi imamo bosanske buše i alpske koze koje daju visokokvalitetno mlijeko za vlastitu proizvodnju sira, jogurta i drugih mliječnih proizvoda kao sto je Mrvicarella – naša mocarela, rikota, mliječni namaz itd. Voće koje uzgajamo na farmi koristimo za proizvodnju našeg poznatog voćnog sladoleda bez šećera kao i mnogih kolača", pojasnila je Ramić-Husomanović.
Za ovih pet godina postojanjam Mrvica je ostvarila brojne poslovne uspjehe organiziranjem sajmova, advenata i drugih događaja. Kako je navela Ramić-Husomanović, trude se na godišnjem nivou napraviti veliki uspjeh koji će ostati upamćen i obilježiti poslovanje Mrvice.
"Tako smo 2015. osnovani, 2016. otvorili Mrvicu Old Town i posjetio nas je Rudolph Van Veen, 2017. smo osnovali proizvodnju sira, meda i drugih organskih proizvoda, 2018. smo pozvani da učestvujemo na najvećem sajmu pekarstva na svijetu IBA 2018 kao izlagači, tu smo imali štand sa 5.896 macaronsa koji su bili složeni kao bosanski ćilim i ponosno predstavili našu paletu proizvoda za izvoz i 2019. godine smo učestvovali kao izlagač na najpoznatijem adventu u regionu, na Zagrebačkom adventu, gdje smo imali kućicu na Trgu Bana Jelačića", istakla je Ramić-Husomanović.
Uz sve navedene objekte, u onom prvootvorenom na Dolac Malti postoje dvije slastičarne i u sklopu njih i pekare u french-styleu. Kako je kazala Ramić-Husomanović, tokom pandemije se organizovao i poseban način rada.
"Zadovoljni smo, za vrijeme pandemije smo radili dostave i tako su svi naši uposlenici, naša mala – velika porodica od 70 uposlenih ostali na svojim poslovima. Jeste naravno, cijeli svijet je pogođen ovom situacijom, ali mi se borimo da ne posustajemo u našim planovima i projektima", dodala je.
Shodno tome, u narednom periodu osoblje Mrvice planira uvesti neke dodatne usluge i proširiti ponudu.
"Mi sezonski osvježavamo meni sa raznim novitetima i uskoro uvodimo neke nove organske čajeve, pića, kolače i naravno novitete u ponudi salata i sendviča. U oktobru nas očekuju mnoge inovacije i iznenađenja, posjetite nas svakako. Osim toga, od ove godine, naše kolače isporučujemo u Tarčin Forest Resortu by Sofitel MGallery u Tarčinu, te u Caribou Caffeu u Titovoj ulici. Želim naglasiti da posjedujemo i certifikate HACCP, IFS, HALAL, COVID FOOD HEALTH", navela je.
Na kraju je Ramić-Husomanović navela da poštujući pravila pandemije neće organizovati veće proslave, ali će se godišnjica obilježiti na drugačiji način.
"Organizovat ćemo rođendanski program s veselom muzikom, balonima, photo boothom, pravit ćemo fritulice ispred Mrvice Old Town u Jelićevoj koje smo naučili i pravili u Zagrebu na Adventu, radit ćemo cjelodnevni program za naše goste", poručila je Ramić-Husomanović.