predstavljeni noviteti
55

Održani Dani čokolade i sladoleda u Sarajevu

Foto: T. S./Klix.ba
Danas su u hotelu Malak, po prvi put u Sarajevu, održani "Dani čokolade i sladoleda" gdje su predstavljeni noviteti za 2022. godinu u svijetu slastičarstva.

Organizator Dana čokolade je firma Gelarto doo iz Sarajeva, u suradnji sa najvećim svjetskim proizvođačem čokolade Barry Callebaut, čiji je i zastupnik za BIH. Poznato je da je Barry Callebaut otvorila vlastitu proizvodnju u susjednoj Srbiji, u Novom Sadu što će znatno olakšati snadbijevanje čokoladom i ostalim asortimanom naših domaćih proizvođača slastica.

Samu edukaciju je vodio naš poznati Sarajlija i majstor čokolade i slastica Moreno Debartoli koji je i brand ambasador Callebaut čokolade. Direktorica firme Gelarto doo, Sandra Bašić-Petrović je upoznala prisutne sa fokusima današnje prezentacije, a to su tri grupe proizvoda.

Prva grupa proizvoda su PRAVE čokolade, a to su tamna, mliječna, bijela, Gold (naš favorit) i Ruby čokolada. Pravu čokoladu prepoznajemo po udjelu kakao dijelova i kakao maslaca u čokoladi, tako da tamna čokolada mora imati preko 50% kakao dijelova u sastavu da bi se zvala pravom. One ne sadrže biljne masnoće u sastavu, te ih po tome razlikujemo od surogata koje imaju i visok udio šećera.

Druga grupa proizvoda su čokoladni KREMOVI i prelivi iz nove fabrike. Imaju najširu lepezu upotrebe u prehrambenoj industriji.

Treća grupa su novi ukusi sladoleda, fenomenalnog punog okusa kojeg ćete moći naći uskoro u svim boljim poslastičarnicama u Bosni i Hercegovini. U vitrini će biti označen karakterističnim Callebaut logom. Riječ je o sladoledu tri vrste čokolade, kao i još par noviteta za 2022. godinu.

Bilo bi šteta ne iskoristiti priliku i ne zapitati svakoga od vas da li znate:

  • razlikovati pravu i surogat čokoladu?
  • kakvo je tržište slastica u našoj zemlji?
  • kakvi su trendovi? Manje i kvalitetnije ili više i jeftinije?
  • šta je to što mi svakodnevno unosimo u organizam?

Mislimo da bi svako od nas trebao definisati šta nam je prioritet. Vlastito zdravlje treba staviti na prvo mjesto, misliti o sebi i konzumirati kvalitetno i zdravo - bez kompromisa!

Callebaut je usmjeren na cjelokupnu prehrambenu industriju - od proizvođača industrijske hrane, zanatskih radionica, poslastičarni, čokolaterija, pekara, hotela, restorana itd. U cilju očuvanja životne sredine i unapređenja zdravlja, kompanija Barry Callebaut do 2025. godine preći će 100% na održivo poslovanje i sirovine.

I za kraj, kažu da 99% ljudi na svijetu voli čokoladu, a onih 1% ne govori istinu. I da, pitajte svoje slastičare koriste li pravu čokoladu u svojoj proizvodnji. Jer život je kratak da bi jeli lošu čokoladu.