Prije otprilike šest godina, MOL Grupa započela je s transformacijom maloprodajnih mjesta te uvođenjem koncepta Fresh Corner, kroz koji je u ponudu za kupce uvrštena svježe pripremljena hrana i kafa visokog kvaliteta.
Fresh Corner koji je u Bosni i Hercegovini dostupan na mreži INA i Energopetrol benzinskih stanica kupcima nudi vrhunsko iskustvo vrijedno pauze po konceptu koji ide u korak s najsavremenijim trendovima ponude dodatne vrijednosti na benzinskim stanicama.
Uspjeh koncepta Fresh Corner dokazuje činjenica da je uprkos pandemiji prošle godine prodano 46 miliona šoljica kafe u regiji, uključujući skoro 700 hiljada šoljica u Bosni i Hercegovini. Tu se ističe i popularnost hot-dogova, kojih je prošle godine prodano 10 miliona širom regije. Espresso je najpopularniji izbor kafe, ali razlike u prodaji po zemljama jasno su vidljive: duže kafe (americano) popularne su u Slovačkoj i Češkoj, dok isto vrijedi za espresso macchiato u Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj. Što se tiče peciva, u regiji i u Bosni i Hercegovini su najpopularniji kroasani, ali i tu među zemljama postoje značajne razlike: u Mađarskoj su najprodavaniji proizvodi pogačice i čokoladne rolnice, u Češkoj krofne i peciva punjena pudingom, na jugu burek, a u Slovačkoj kolači s pekan orasima.
Istraživanje mišljenja potrošača koje provode MOL i INA Grupe pokazalo je da većina vozača sada traži više od brzog točenja goriva. Tokom putovanja vozači očekuju i gastronomsko iskustvo te raznolikost. Koncept Fresh Corner ima za cilj da putnicima ponudi razne sadržaje za kvalitetno provedeno vrijeme uz ukusnu kafu i obroke te sve više maloprodajnih mjesta ima terasu, dječji kutak i jedinice za presvlačenje djece.
"Što se tiče širenja mreže Fresh Corner, polazište leži u našoj dugoročnoj strategiji 2030. Cilj te strategije je ispuniti što širi spektar potreba potrošača i pritom uvijek pružati najviši mogući kvalitet. Tokom godina naučili smo puno toga i kao rezultat vrijednog rada uspjeli smo postaviti tako visok standard u ugostiteljstvu koji cijene potrošači od Češke do Crne Gore. Nakon pandemije, suočeni smo s izazovima budućnosti i obnovljivom energijom te ćemo u skladu s našom ažuriranom dugoročnom strategijom nastaviti transformisati svoja maloprodajna mjesta kako bismo maloprodajne usluge MOL-a predstavili još široj publici", rekao je Péter Ratatics, izvršni potpredsjednik MOL Grupe za Usluge kupcima i maloprodaju.
Broj Fresh Cornera raste iz dana u dan. Otvorenje novog, 27. Fresh Cornera u Bosni i Hercegovini uskoro se očekuje u Cazinu, u sklopu obnovljenog maloprodajnog mjesta INA Cazin.