Usluga košta 1,5 KM
351

Pizzerija u Zagrebu dodatno naplaćuje rezanje pizze, vlasnik: Tražite li da vam režu ćevape?

I. B.
Vlasnik smatra da je problem u navikama ljudi (Ilustracija: Shutterstock)
Vlasnik smatra da je problem u navikama ljudi (Ilustracija: Shutterstock)
Iako se mnogima podrazumijeva da prilikom posluživanja u restoranima ili drugim ugostiteljskim objektima, pizza dođe već izrezana, jedna pizzerija u Zagrebu odlučila je tu uslugu uvrstiti u svoj cjenovnik.

Ukoliko ste odlučili posjetiti zagrebaču pizzeriju Toccare i tamo se počastiti ovim slasnim specijalitetom iz Italije, ne bi vas trebala iznenaditi činjenica da ćete dobiti pizzu u jednom komadu, tačnije neizrezanu.

No, možda još veće iznenađenje uslijedit će ukoliko zatražite od osoblja da to učini za vas, budući da oni uslugu rezanja pizze naplaćuju 5 kuna (1,5 KM) dodatno.

Jedna dama ostala je zatečena otkrivši da se u spomenutom objektu naplaćuje nešto što se na mnogim mjestima podrazumijeva da je besplatno. Svoje neugodno iskustvo podijelila je za hrvatski medij priloživši i fotografiju računa.

"Jučer sam sa svojim prijateljima bila u Toccareu, pizzeriji u Vukomercu, gdje imaju stvarno fine pizze i jako se trude, no nakon što sam zamolila da nam izrežu pizze, rekli su da je to usluga koja se dodatno plaća", rekla je za Index.hr.

Izjavila je da je za nju to "nonsens".

"Zar nije logičnije podignuti cijenu pizze kako se ljudi ne bi osjećali loše", pitala se.

Shvativši da njegova pizzerija sada nosi epitet "omražene", o svemu se oglasio i sam vlasnik objekta Denis Glavač koji je iznio svoj stav.

"Za početak, jeste li ikada naručili ćevape, zagrebački, bečki i nakon što su posluženi na stol vratili ih u kuhinju da vam se isto nareže?? Mi smo napolitanska pizzerija koja ulaže puno truda, rada i znanja u naš proizvod koji je jedinstven u Hrvatskoj u smislu različitosti namirnica i balansiranju okusa", započeo je za spomenuti medij.

Istakao je kako je problem "u navikama ljudi".

"Svaka naša pizza za jednu je osobu, uz nju se dobije pribor za jelo, što bi značilo da se ona kao i svako drugo jelo u drugom restoranu jede viljuškom i nožem, ne rukama, ne prstima... Također, na nekim našim pizzama se nalaze namirnice (npr. školjke) koje je nemoguće rezati, nego tek prilikom konzumacije. Problem proizlazi iz navika ljudi u Hrvatskoj koji su naučeni i odgojeni da budu usluženi po svim standardima, kriterijima i željama, a da naravno sve te dodatne usluge budu besplatne. Nakon što se neko odupre, jer želi promijeniti način pristupanja restoranima, osoblju i mjestu koje su posjetili, kreće lavina loših komentara", dodao je.

Vlasnik je naglasio kako je svakom gostu prije rezanja naglašeno da se ta usluga dodatno naplaćuje te da oni imaju izbor hoće li to uraditi ili ne.