Posebna ramazanska ponudu na aplikaciji Glovo: Među pogodnostima i dostava iza ponoći
Ne zaboravlja sve važne praznike i posebne prilike nudeći tada specijalne i nove menije. I ove godine na svojoj digitalnoj platformi kreirao je kategoriju "Ramazan" za Sarajevo i Tuzlu, u okviru koje će se naći specijalni meniji za iftar.
Ove godine čak 80 partnera ponudit će svoje bogate jelovnike i specijalne popuste.
Dostava do 1 sat iza ponoći
Kako bi korisnici svoje iftarske menije dobili na vrijeme, Glovo je uložio napore da poveća dostupnost partnerskih kurira i tako osigura optimalnu pokrivenost termina tokom dostave iftara. Radno vrijeme kurira će tokom ramazana biti do 1 sat iza ponoći, a dostava u Sarajevu će iznositi samo 1 KM, dok će dostava u Tuzli biti besplatna.
Besplatne dostave iz Konzuma i Mercatora
Broj narudžbi u supermarketima tokom prošlogodišnjeg ramazana porastao je za 50 posto, tako da je od ove godine Glovo osigurao besplatnu dostavu iz Konzuma i Mercatora za sve narudžbe iznad 35 KM, što će korisnike u ovom periodu poštedjeti čekanja u dugim redovima. Ova pogodnost je dostupna već sada i trajat će do kraja ramazana, tačnije 21. aprila. Kao dodatnu pogodnost na aplikaciji Glovo, Mercator i Konzum će imati i poseban ramazanski katalog koji će sadržavati 350 sniženih proizvoda.
Ćevapi omiljeno jelo za iftar
Da li će korisnici Glova ove godine birati tradicionalna jela ili jela svjetskih kuhinja, ostaje da sačekamo Bajram kada će Glovo objaviti statistiku naručivanja tokom ramazana. U 2022. godini, tokom ramazana, tradicionalna jela su bila najtraženija u 18 sati, neposredno pred iftar.
Naime, u aprilu prošle godine, narudžbe izvršene u 18 sati porasle su za 28 posto u odnosu na isto vrijeme prethodnog mjeseca. Dok se prošle godine u BiH najčešće naručivalo petkom, tokom ramazana u aprilu 2022. godine najveća potražnja preko Glovo aplikacije bila je četvrtkom. Korisnici su najčešće naručivali ćevape, a potom begovu čorbu, pileću maslenicu, krompirušu, dok je na petom mjestu bila zeljanica.
Glovo je pionirska aplikacija za više kategorija koja povezuje korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz restorana, prodavnica i supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati u onome što žele, kada žele i gdje žele. Kompanija je osnovana 2015. godine u Barceloni i posluje u 25 zemalja Evrope, Centralne Azije i Afrike.