Hello Kitty je postao jedan od najprepoznatljivijih bendova na svijetu, a sada su izbacili i svoj najnoviji proizvod – pivo.
Pivo, koje se prodaje u Kini i Tajvanu, dolazi sa okusima breskve, limuna, marakuje i banane. Sadrži 2,3 do 2,8 posto alkohola.
Ovo slatko i blago pivo cilja na žene širom Azije, od kojih većina uopće i ne pije alkohol.
Iz Hello Kitty naglašavaju kako ovaj proizvod nije namijenjen djeci te da 40 godina star brend cilja na azijske žene, koje su odrasle uz Hello Kitty.
Pivo proizvodi drugi najveći tajvanski proizvođač piva, Long Chuan Beer Company.
Možda vas zanima
Nakon agresije na BiH
Sjećate li se reklame iz 1998. za povrat imovine? Snimila su je bh. glumačka imena
Vezani članci
Predstavljeno na mapi
Ko su najveće pivopije u regiji? Evo koliko litara pijemo godišnje
Utjecaj na poljoprivredu