Također, procenat Amerikanaca u dobi od 18 do 34 godine koji piju alkohol je pao na 62 posto. Osim toga aktuelan je i trend "zebra-striping" koji predstavlja zamjenu alkoholnih za bezalkoholna pića.
Shodno porastu prodaje bezalkoholnih pića, mnoge kompanije koje se ponajviše bave proizvodnjom alkoholnih pića, odlučuju se na razvijanja i prodaju bezalkoholnih. Kompanija "Diageo" odlučila se za proizvodnju nove verzije svog ruma Captain Morgan Spice Gold bez alkohola. Također, "Moet&Chandon" uložio je sredstva u French Bloom, pjenušava bezalkoholna vina, piše Economist.
Za ove kompanije bezalkoholna pića su profitabilnija od alkoholnih zbog nižih cijena i blažih poreza. Upravo zbog toga na prodaju bezalkoholnog piva otpada čak 89 posto prodaje, dok vino i žestoka pića čine samo sedam posto.Mnoge kompanije trenutno rade na pronalasku tehnika za proizvodnju bezalkoholnog vina i pokušavaju potaknuti prodaju bezalkoholnih pića. Također, i slavne ličnosti poput Blake Lively, Katy Perry i Lewisa Hamiltona pokrenuli su brendove pića koji u posljednjih nekoliko godina nude bezalkoholna pića.
Ipak, u 2023. godini prodaja alkohola je dosegla 1,8 triliona dolara na globalnom nivou. Ukupan procenat Amerikanaca koji piju alkohol je tokom posljednjih 20 godina ostao na oko 60 posto.