I baš zato volimo da je pijemo u društvu jer znamo koliko je danas vrijeme važna valuta i upravo ti trenuci koje posvetimo kuhanju kafe i ispijanju sa dragim ljudima predstavljaju savršen mali "bijeg" od ubrzane svakodnevnice.
Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan mjerimo često u sekundama, ali i da nam vrijeme ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne.
"Nemam vremena" je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane.
Čak je i zajednička kafa postala gubljenje dragocjenog vremena. A upravo su ti trenuci provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, kada usporimo i zastanemo, kada se "ima vremena za kafu", ono što nas ispunjava, ono što čini život ljepšim i nas sretnijim. Zato, hajde da se podsjetimo šta su bitne stvari u životu. Da definišemo prioritete. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe.
Danas, možda i više nego ikada prije, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Ti trenuci uživanja, trenuci kada "imamo vremena" su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.
"Velika je radost i zadovoljstvo biti dio nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vrijeme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podsjeća na to", kaže naša glumica Nataša Tapušković.
Sličnog razmišljanja je i Gordan Kičić.
"Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cijela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini ljepšim, sretnim, ispunjenijim. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe", napominje Gordan Kičić.
Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu. Hajde da imamo vremena i uživamo u kafi sa nekim koga volimo!
Zakuhajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju ovdje.