"Ja častim!": Julius Meinl pokreće globalnu kampanju kojom cijeni trenutak susreta
I kako još to ide kod nas? Kako još slavimo druženja uz kafu? Ovo su obilježja naše kulture, koju nema svijet.
Julius Meinl pokreće globalnu kampanju kojom cijeni trenutak susreta. Proteklo vrijeme naučilo nas je da nam i ovi trenutci koje smo do sada uzimali zdravo za gotovo, mogu biti oduzeti.
Kultura susreta i ispijanja kafe s dragim osobama u svakom dijelu svijeta je drugačija. Kako mi to radimo?
Lijepo je kad se uz šalicu kafe nađu poznati komadi: Sacher ili Schwartzwald. Ali kod nas može i ovako: ćupter, rahat lokum, smokve, grožđe, baklava, kadaif, šubara, šampita ili nešto drugo?
Jer time slavimo susret na samo nama svojstven način.
Julius Meinl kampanja 'Ja častim!' odvija se u različitim mjestima koja nude vrhunsku Julius Meinl kafu. Ukoliko se na datume 05.06. i 06.06. ondje pojaviš dobiješ kupon s Julius kapicom i natpisom 'Ja častim!'. Njime po povratku, na istom mjestu, možeš u Julius-ovo ime počastiti dragu osobu (jedan kupon omogućuje dva gratis napitka). Kupone je moguće iskoristiti do 15.06.
U kampanji sudjeluje 50 ugostiteljskih objekata, a njihove lokacije možete potražiti ovdje.
Detalje kampanje i bogate nagrade koje dijeli Julius Meinl u ovo vrijeme provjeri na društvenim mrežama i profilima: Instagram nalogu @juliusmeinl_bh i Facebook-u.
Zaštitno lice ove kampanje u BIH je #coffeelover Josipa-Katarina Lavrić, @joseffinne.