Kuća i ured
0

Djelo bh. dizajnera s danskom adresom: Skandinavski plakati s bosanskim motivima

Piše: M. N.
Mladi dizajneri iz BiH postali su poznati u Danskoj, ali i širom Evrope zbog izrade originalnih plakata u kojima su spojili skandinavski i bosanski stil. Plakati imaju simpatične poruke na bosanskom jeziku a izazvali su veliku pažnju.

Projekat je nastao u 2014. godini, a idejni tvorci su Zlatko Alispahić (27) iz Sarajeva i Hasan Hasanović (27) rođeni Bratunčanin. Webshop su pokrenuli 1. oktobra 2015. godine.

"Bavimo se duže vremena sa e-bussines (online marketing i webshopovi) u Danskoj i cilj nam je bio da napravimo nešto što možemo prodavati Bosancima i Hercegovcima širom svijeta. Nešto što ima neku veze sa domovinom. Skandinavija je jako popularna po dizajnu i zato smo se odlučili da idemo tim putem i ponudimo postere s kombinacijom skandinavskog dizajna koji će privući pažnju, a istovremeno su kreativni i minimalistični, ali da budu ono što bi svako želio da ima u svom domu", rekao je za Klix.ba marketing menadžer firme Designio Zlatko Alispahić.

Trenutno u firmi rade samo njih dvojica i sav posao obavljaju sami - od marketinga, preko dizajna do printanja. Njihove proizvode promoviše nekoliko blogera i ambasadora iz cijelog svijeta. Posao im ide dobro i imaju narudžbe iz svih zemalja u kojima živi bh. dijaspora, a najviše u Skandinaviji, Njemačkoj, Austriji i SAD-u.

"Za sada nismo imali puno prodaje direktno za Dance, ali bilo je mnogo slučajeva gdje danske cure/momci hoće da iznenade njihove prijatelje/muževe/žene porijeklom iz BiH poklonom sa naše stranice. Osim ovog trenutno razvijamo drugi brend za dansko tržište koji je vezan samo za Dance i na početku je pokazao zavidan uspjeh što nas ohrabruje za dalji rad i u ovom pravcu", kazao je Alispahić.

Najpopularniji posteri su iz kolekcije "Moje Zemlje". Riječ je o kolekciji gdje kupci mogu da biraju zemlje i gradove na plakatima.

"Na posteru, naprimjer, ima Danska ili Švedska i BiH i tu su označeni neki gradovi po želji kupca. Često označe svoj rodni grad iz BiH i grad u kojem trenutno borave. Zatim je naša 'kuhinjska' kolekcija jako popularna. Prodali smo jako puno postera sa 'burek' receptima što lijepo izgleda u modernim kuhinjama", istakao je Alispahić.

Njihova želja je da ih što više Bosanaca i Hercegovca upozna i njihov koncept, te da ubace još mnogo kolekcija gdje će biti fokus na gradovima širom BiH.

"Sada radimo na projektu da u Sarajevu u sedmom mjesecu otvorimo POP-UP prodavnicu što znači da će to biti prodavnica koja radi samo mjesec dana i u njoj će se prodavati samo naši proizvodi. Željeli bismo da se neke od naših kolekcija mogu kupiti u interijerskim prodavnicama u BiH. Do sada još nismo imali dovoljno sreće da nađemo pravog partnera za to", rekao je Alispahić.

Osim zabavnih sadržaja, nude i edukativne za djecu. Edukativni poster sa abecedom i sličnim sadržajima također su popularni. Prodajom postera iz te kolekcije doniraju 1 euro djeci iz BiH koja su ugrožena.

Više informacija o našim zlatnim dizajnerima potražite na zvaničnoj stranici Designio tima.