Ako se odlučimo na ovo drugo, moramo znati da nisu svi jednako kvalifikovani za rješavanje vodovodnih problema. Pa kako odabrati pravog?
Kako biste izbjegli dodatnu štetu i još veće troškove koji dolaze s problemima kućnog vodovoda, uvijek biste trebali angažirati pravog stručnjaka.
Prvo provjerite njegove preporuke, jer ne želite da vodoinstalater zbog svog neznanja pogorša vaš problem.
Pitanja koja treba postaviti vodoinstalateru
Vodoinstalater se obično poziva u hitnim slučajevima, ali nemojte žuriti koga odaberete. Prije nego što odlučite, postavite mu ključna pitanja. Nipošto nemojte prezirati posljednje, koje je najvažnije.
Koliki je procijenjeni ukupni trošak rješavanja problema?
Vlasnici kuća bi trebali biti oprezni s ponudama koje primate putem telefona. Dobri vodoinstalateri obično žele vidjeti i analizirati vaš problem prije nego što vam mogu dati procjenu ukupne cijene popravke. Iskusni profesionalci također uključuju troškove svih novih dijelova potrebnih za zamjenu. Ako se početna cijena čini vrlo visokom – ili vrlo niskom – ovo može biti prvi znak upozorenja.
Je li cijena po satu ili fiksna?
Ako vodoinstalater zahtjeva plaćanje na osnovu satnice, takođe pitajte koliko dugo treba da traje popravka. Što više iskustva ima, to bolje, jer će mu to pomoći da precizno procijeni vrijeme koje je obično potrebno za popravku, pod pretpostavkom da ne naiđe na nepredviđene probleme koji nisu vidljivi spolja.
Ko će zapravo doći u vaš dom?
Ako je u pitanju posao, kad god je to moguće, raspitajte se o iskustvima drugih ljudi. Ne želite da rizikujete da osoba koja će vam popravljati vodovod ima manje iskustva od vodoinstalatera s kojim u početku razgovarate.
Iz kojeg je dijela zemlje?
Lokacija izvođača je jednako važna kao i sama kvalifikacija i iskustvo. Čak i najbolji vodoinstalater koji živi i radi na drugom kraju zemlje vam ništa ne znači ako predugo čekate.
Da li je popravka neophodna?
Prije razgovora s vodoinstalaterom, odlučite kada želite da se posao završi i koliko je stvar hitna. I njemu to razjasnite. Još je bolje da je komunikacija u pisanoj formi, kako biste u slučaju problema i kašnjenja imali jasan dokaz o dogovorenom terminu posjete vašem domu.