Iako je Instagram konstantno preplavljen fotografijama beba, hrane i modnih dodataka čini se da ova društvena mreža postaje sve moćnija i u svijetu umjetnosti.
Pored toga što je Instagram koristan za promociju umjetnika i izložbi također je odličan način da prodavači umjetnina dođu do potencijalnih kupaca.
Prema zvještaju iz 2013. godine skoro polovina kupaca umjetnina koristi društvene mreže.
"Većina mojih najboljih klijenata je na Instagramu", rekao je za Bloomberg Brett Gorvy, jedan od Christie'sovih međunarodnih rukovodilaca odjela savremene i poslijeratne umjetnosti.
Gorvy, koji na Instagramu ima više od 55.000 pratilaca, nedavno je iz prve ruke saznao koliko je Instagram postao moćan.
On je prošlog mjeseca, prije nego je njegov avion poletio iz New Yorka, na Instagramu objavo sliku boksačkog prvaka Sugar Raya Robinsona autora Jean-Michel Basquiata. Šesnaest sati kasnije je sletio u Hong Kong i već je imao tri ponude potencijalnih klijenata koji su se raspitivali o slici. Dva dana kasnije je sliku koju je 2007. godine na aukciji kupio za 7,3 miliona dolara prodao za tri puta veći iznos, odnosno 24 miliona dolara.
Gorvy je ovog mjeseca dao ostavku u Christie'su ali vjeruje da je Instagram budućnost tržišta umjetnina.
"To samo pokazuje snagu društvenih medija i transformaciju načina kupovine", rekao je.
Prodaja umjetničkih djela putem društvenih mreža je u konstantnom porastu, a na tom polju trenutno prednjači Instagram. I popularni glumac Leonardo DiCaprio je 2015. godine kupio sliku nakon što ju je vidio na Instagramu.