Taktike uz pomoć kojih vas supermarketi navode da potrošite više nego što ste planirali
Pametan raspored trgovina
Supermarketi žele da prošetate cijelim prostorom, jer je veća vjerovatnost da ćete usput pokupiti nepotrebne stvari. Zbog toga se osnovni predmeti, poput jaja, obično drže na nejasnim mjestima.
Zbog toga ćete morate ići po prolazima kako biste ih pronašli. Osim toga, često ćete otkriti da baš kad se naviknete na raspored, supermarket ponovno sve promijeni.
Veća kolica
Kolica u supermarketima sada su mnogo veća nego što su bila, a što više prostora imate, veća je vjerovatnost da ćete ga ispuniti. Što su veća kolica, to je vjerojvatnije da ćete na kraju potrošiti više, pa se umjesto toga pokušajte držati obične korpe.
Skuplji proizvodi u razini očiju
Položaj proizvoda na policama može imati velik uticaj na vjerovatnost da ćete ih kupiti. Mnogo je vjerovatnije da će užurbani kupci zgrabiti prve artikle koje vide, odnosno one koji se nalaze u razini očiju, a supermarketi to koriste u svoju korist.
Igračke na nižim razinama
Slično tome, igračke u svijetlim pakiranjima, žitarice sa šarenim maskotama, slatkiši i časopisi obično se stavljaju na niže police kako bi ih djeca lako mogla dohvatiti.
Ugodni mirisi
Jeste li ikada ušli u supermarket i osjetili miris svježe pečenog hljebva ili kolačića? Ovo je još jedna uobičajena taktika koju supermarketi koriste kako bi vas uvjerili da potrošite više.