Lindex BIH i Think Pink: Podizanje svijesti i pomoć oboljelim od karcinoma dojke
Kompanija Lindex svojom kampanjom "I am still here" želi istaknuti važnost redovitog pregleda dojki i pružiti podršku istraživanju raka dojke.
U Lindexu navode da je njihov viši cilj osnažiti i inspirisati žene, ali i podržati istraživanja čiji napredak umnogome zavisi od donacija koje se prikupljaju sličnim kampanjama. Tokom mjeseca oktobra kompanija Lindex će donirati 10 posto prihoda od ukupne prodaje grudnjaka za istraživanje raka dojke.
Lindex u Bosni i Hercegovini već trinaest godina podržava borbu protiv raka dojke, a ove godine, u sklopu kampanje "I am still here", 10 posto prihoda od ukupne prodaje grudnjaka će donirati Udruženju Think Pink koje je jedna od najuspješnijih organizacija u Bosni i Hercegovini koja se bavi osnaživanjem zdravlja žena.
Posjetite stranicu lindex.ba i pronađite vodič za samopregled kojim Lindex dodatno doprinosi širenju svjesnosti o važnosti redovnog pregleda dojki.
Link za pregled pronađite OVDJE.