Ženske grudi su uvijek bile predmet različitih metafora – narandža, limun, kruška i mnogih drugih. Mislimo da je vrijeme da se promijeni način na koji ovo posmatramo. Uz osjećaj topline i smisao za humor želimo pokazati koliko svaka žena ima svoju metaforu i svoje značenje. Jednostavno, želimo ohrabriti sve da budu svoji i da vole svoje grudi baš onakve kakve jesu, bilo kojeg oblika i velične, kaže Linda Olsson, voditelj globalnog marketinga za Lindex.
Kroz novu kampanju donjeg veša upoznajemo prirodne i fantastične osobe koje su u različitim situacijama i fazama života, ponosne i samouvjerene, gledaju na svoje grudi uz svoje metafore. Sa ovom kampanjom Lindex slavi ženske različitosti i ohrabruje svaku ženu da voli sebe i svoje grudi onakve kakve jesu.
Lindex je ponosan na svoju historiju izrade donjeg veša, koja traje još od 1954. godine, kojom je stekao veliko iskustvo u poznavanju ženskih tijela, savršenih krojeva, udobnosti i kvaliteta, čime su postali vodeći brend kada se spomene donji veš u skandinavskim državama. Žene su uvijek u fokusu za Lindex, a ova proljetna kampanja donjeg veša je samo jedna od onih koje pokazuju viši cilj Lindex-a – da osnaže i inspirišu žene širom svijeta.
Posjetite najbliži Lindex i pogledajte veliki izbor grudnjaka, a dio ponude možete pogledati i u online shop-u na www.lindex.ba, uz napomenu da je dostava besplatna za sve narudžbe iznad 50 KM. Razlog više je i ponuda koja počinje danas, a traje do 21.02., u kojoj možete ostvariti 20% popusta na sve grudnjake.