Prilikom odabira potencijalnih partnera za upoznavanje, postoji mnogo faktora na koje gledamo, a na aplikacijama za sastanke kao što su Tinder, Bumble i Hinge, prvi utisci su od vitalnog značaja.
Jedan od tih utisaka dolazi u obliku boje očiju. Međutim, koje su najatraktivnije boje očiju? Trgovina optičkih proizvoda Lenstore je izvršila istraživanje o ovim aplikacijama za upoznavanje kako bi ustanovili koje su oči privukle najviše pažnje mogućih partnera.
Muške i ženske oči su korištene na nekoliko uzoraka fotografija koje je svaki pojedinac dao za kreiranje svog profila za upoznavanje na mreži. Njihove boje očiju su zatim modificirane u softveru za uređivanje fotografija kako bi se vidjelo koliko "podudaranja" mogu postići koristeći iste fotografije i biografiju u aplikacijama.
Kod muškaraca, plave oči su se isticale kao jasan pobjednik, s ukupnim podudaranjem boje očiju sa 27 posto svih rezultata - dok je sljedeća najpopularnija - smeđa - prikupila samo 22 posto.
Najmanje popularna boja očiju bila je ljubičasta, boja nemoguća u prirodnim očima i postignuta samo nošenjem kontaktnih sočiva u boji, dobivši samo 8 posto svih podudaranja.
Kod žena su rezultati bili nešto manje definisani. Dok je boja lješnjaka bila najpopularnija boja očiju,, samo je jednim podudaranjem nadmašila ljubičaste oči – što prirodno nije moguće.
Činilo se da su zelene oči kod žena najmanje poželjne, s rezultatom od 11 posto. Plava i smeđa, najpopularnije među muškarcima, bile su na donjoj sredini liste, a smeđe oči - najčešće na svijetu - imale su samo 13 posto svih podudaranja.