Brossy Meowington naziv je Instagram profila mačka iz Singapura koji je privukao pažnju i britanskog BBC-a te je u vijestima prikazan prilog koji analizira upravo pojavu "ljubimaca influensera".
Kao i influenseri inače, Brossy na svom profilu kroz objave fotografija reklamira proizvode namijenjene za mačke, ali i proizvode za ljude te tako zastupa nekoliko brendova.
Njegova vlasnica je za BBC otkrila kako zastupaju brojne kompanije počev od web stranica za ljubimce, preko Amazona do Kit-Kata.
Četverogodišnji mačak pojavio se i na naslovnici magazina za ljubimce, a na Instagramu redovno pozira noseći razne komade odjeće i nakita.Profil je nastao 2017. godine i dok je pojam "pet influensera" u to vrijeme još uvijek bio u fazi nastanka, danas postoji nekolicina ovakvih profila i životinja koji su zahvaljujući njima postali zvijezde.
Upravo to je potaklo brojne korisnike društvenih mreža da svojim ljubimcima kreiraju zasebne profile.