Projekat i ukupna investicija vezana za ovaj simbol turističke ponude grada Opatije od 15 miliona eura upotpunjena je madracima MojSan čime ovaj bosanskohercegovački proizvođač postaje jedan od najozbiljnijih ponuđača na polju opremanja smještajnih kapaciteta u regiji. Hotel Paris je kompletno obnovljen i zasjao je u novom ruhu te je u sezoni 2019 zvanično pušten u funkciju a neki od najznačajnijih sadržaja pored hotelskog smještaja su kasino, restoran specijaliziran za mediteranska i međunarodna jela, wellness centar, relax zone te niz drugih sadržaja.
Opatija, šarmantni primorski grad često nazivana kraljicom Jadrana kao simbol elegantne turističke ponude hrvatskog turizma sa hotelom Paris je prvi sličan projekat opremanja branda MojSan na Opatijskoj rivijeri, jednoj od najelitnijih mediteranskih destinacija.
Opremanja hotelskih kapaciteta su jedna od specijalnosti branda MojSan koji suradnjom sa renomiranim partnerima iz cijelog regiona postaje jedan od prepoznatljivijih ponuđača vrhunskih proizvoda hotelskog programa. U cilju daljeg širenja svoje prisutnosti na tržištima van BiH MojSan će uzeti učešće na međunarodnom sajmu DESIGN DISTRICT koji se održava u Rovinju, 17.-20.10.2019. godine.
Kvalitet kompletnog servisa, proizvoda i usluge koji konstantno unaprijeđujemo je naša glavna vizija dugoročnosti i unaprijeđenja poslovnih odnosa sa cijenjenim partnerima. Projekti kao što je hotel Paris Opatija ali i mnogi drugi koji se realiziraju sa domaćim i inostranim partnerima zahtjevaju izuzetno visok kredibilitet i kvalitet svakog aspekta poslovanja. Sa tim u vezi implementirali smo i najnovije međunarodne standarde politike kvaliteta sadržane u ISO 9001:2015 smjernicama, čime smo postali certificirana kompanija koja na visokom nivou upravlja kvalitetom svih procesa što je već godinama prepoznato od strane tržišta na kojima poslujemo, kaže direktorica kompanije Delibašić poliuretani d.o.o. - branda MojSan Beadisa Delibašić Husika.