Projekat ima za cilj promociju digitalnog komuniciranja građana treće životne dobi koji su naročito u ovim pandemijskim uslovima posebno usamljeni.
Slobodanka i Suada su izabrane, kako bi demonstrirale neki novi koncept influencera, ali i kako bi pomogle da se u javnosti promoviše.
Imajući ove ciljeve u vidu, započeto je nekoliko kampanja koje demonstriraju veoma široke mogućnosti kada su u pitanju influenceri i njihov pozitivan društveni uticaj:
1. Kampanja promocije kupovine domaćih proizvoda: Gđa Suada je sa ekonomskim analitičarem Farukom Hadžićem demonstrirala ekonomske koristi kupovine domaćih proizvoda.
2. Kampanja promocije upotrebe vune i vunenih proizvoda te ručne prerade vune, s posebnim osvrtom na ekološki aspekat (obzirom da se jako puno vune baca i time postaje ekološki problem).Gđa Slobodanka je snimila video o tradicionalnim načinima pređe vune.
3. Kampanja promocije zdravih prehrambenih navika sa Amelom Ivković OReiily: Gđe Suada i Amela su napravile niz videa skoncentrisanih na savjete ženama sa hipotireozom. 4. Kampanja promocije digitalizacije i upotrebe digitalnih uređaja od strane građana treće životne dobi. U okviru ove kampanje dodatno je planirano da se u saradnji sa kompanijom Tehnomag podijele dva telefona za građane treće životne dobi.Svoju podršku cjelokupnoj inicijativi "Senior infunecerke" pružila je i ambasadorica Švedske u Bosni i Hercegovini, Johanna Strömquist.