Miran Stambol: Audi B2B Run ujedinjuje poslovnu zajednicu kroz sport i druženje
Pod motom "Cijela kompanija=jedan tim", Audi B2B Run okupit će po peti put brojne kompanije iz BiH i regije 29.09.2022. na Vilsonovom šetalištu u Sarajevu.
Kompanija Porsche BH, sa svojim premium brandom Audi, od samog početka stoji uz ime B2B RUN kao naslovni sponzor. Snaga, izdržljivost, mobilnost i inovativnost samo su dio zajedničkih vrijednosti koje Audi i B2B Run dijele.
"Jako smo ponosni da već petu godinu zaredom ujedinjujemo našu poslovnu zajednicu kroz sport, druženje i zabavu. Svi znamo koliko je fizička aktivnost važna za naše zdravlje i ideja je da kroz Audi B2B Run potaknemo što više uposlenika poslovne zajednice da se bave sportom. Trčanje je idealna platforma za oslobađanje hormona sreće endorfina, a najbolji dokaz tome su sretni prolasci kroz ciljnu kapiju i široki osmijesi svih učesnika – kako iskusnih trkača, tako i onih koji istrče svoje prve kilometre", kazao je Miran Stambol, brand manager za Audi u kompaniji Porsche BH.
Audi B2B Run utrka, u svega pet godina postojanja, pozicionirala se kao najmasovnija pojedinačna utrka u BiH i "place to be", što dodatno promoviše Sarajevo kao mjesto susreta uposlenika kompanija iz BiH i regije.
"Audi B2B Run obara sve rekorde. U protekle četiri godine utrka je okupila više od 5.000 uposlenika iz preko 200 kompanija različitih industrija, koji su zajedno istrčali više od 25.000 kilometara te potrošili nevjerovatnih 1.250.000 kalorija. Iako je sport u fokusu, pravu pobjedu ipak odnose zajednička zabava, druženje, networking, team building i sve ono što čini jednu poslovnu zajednicu zdravom i uspješnom", dodaje Stambol.
Audi, kao premium brand, okrenut je ka budućnosti, kontinuirano prateći napredak tehnologije i nudeći inovativna rješenja iza kojih stoje motivirani uposlenici. Gradnja timskog duha, poticanje aktivnog stila života i ulaganje u napredak ljudi važne su karike korporativne kulture kompanije Porsche BH.
"Audi B2B Run jedinstven je događaj, jer kroz poseban spoj sporta i neformalnog druženja jača korporativnu kulturu i zadovoljstvo uposlenika, te potiče uposlenike na usvajanje zdravih životnih navika, kako bi lakše savladavali privatne i poslovne izazove", kazao je Stambol.
Pripreme uposlenika kompanije Porsche BH za novu sezonu Audi B2B Run utrke već su počele.
"Ove godine očekujemo rekordan broj kolega koji će braniti boje naše kompanije. Naš primarni fokus bit će na dobrom druženju sa timovima drugih kompanija, dok će rezultati, barem oni trkački, pasti u drugi plan. Na kraju, ipak smo mi domaćini i potrudit ćemo se da sve ekipe sa ovogodišnje utrke ponesu najljepše uspomene", poručuje Stambol.
Uz električnu mobilnost u održiviju budućnost
Uz opredijeljenost za sport i zdrav stil života, brand Audi je najavio da će postepeno ukidati proizvodnju motora sa unutrašnjim sagorijevanjem do 2030. godine, a najkasnije do 2050. godine biti klimatski neutralan. Prvi Audi električni automobil, e-tron, sada je dostupan i na bh. tržištu.
"Glavna karakteristika Audi e-trona je njegova snažna dinamika sa električnim pogonom. Ovaj električni SUV ima izuzetno ubrzanje i od 0 do 100 km/h, ubrzava za svega 3,3 sekunde pri čemu se u potpunosti ponaša kao sportsko vozilo. Dva elektro motora snažno pokreću Audi e-tron, a optimalnu trakciju i dinamiku osigurava nova generacija quattro pogona sa električnim pogonom na sve točkove. Audi e-tron nije samo komforan i prikladan za svakodnevnu vožnju, nego se i ponaša iznimno agilno i okretno, te je zabavan na svakom terenu. Njegova litij-ionska baterija je neto kapaciteta 85 kWh, sa naponom od 800 V i opcijom brzog punjenja. Ova baterija se od 5% do 80% puni za manje od 23 minute. Naravno, ne možemo da ne istaknemo njegov elegantni, puristički dizajn, aerodinamičnu siluetu, izvrsnost materijala, i sve ono što Audi čini profinjenim premium vozilom", pojašnjava Stambol.
Svjedoci smo klimatskih promjena i utjecaja čovjeka i industrije na život na planeti Zemlji. S tim u vezi, Audi kao jedan od najprogresivnijih proizvođača automobila u svijetu doprinosi zaštiti klime i okoliša.
"Električna mobilnost i održivija budućnost otvaraju novu eru Audi branda. U našem portfoliju proizvoda nudimo sve više električnih modela. Audi je sa dolaskom plug-in hibrida i modela e-tron zakoračio u svijet elektromobilnosti i klimatske neutralnosti time dajući svoj doprinos smanjenju CO2 otiska. Audi će u narednim godinama proširiti flotu električnih automobila i do 2026. godine razvijati isključivo električne modele. U 2033. godini će biti obustavljena proizvodnja Audija s pogonom na fosilna goriva", dodaje Stambol.
Prva osoba koja je sjela za upravljač automobila bila je žena. Upravo žena je dala početni impuls automobilskoj industriji, a i danas svjedočimo jakoj povezanosti žena i automobila.
"Dame vole Audi, ali i Audi voli dame i ponosni smo da danas žene sve više voze naše automobile. Upravo žene su često kupci brenda Audi. Prije nego se odluče za sam model uvijek volimo s njima razgovarati o njihovim navikama i potrebama. Pored predivnog i prepoznatljivog vizuelnog identiteta, brand Audi nudi udobnost i sigurnost prilikom vožnje i to je ono što je najvažnije. Tradicionalno se smatra da su muškarci ti koji u većini slučajeva kupuju automobile. Sretan sam što su ta vremena iza nas, ali isto tako ponosan sam da u Audiju, globalno, žene čine 16% uposlenika što je izrazito velik omjer s obzirom na to da se radi o automobilskoj industriji. Audi AG u svojim rukovodećim strukturama potvrđuje ovaj trend i na čelu kompanije je upravo žena", zaključuje Stambol.