78-godišnji glumac iz serije "Squid Game" postao zaštitno lice Adidasa i Balenciage
Na službenoj Instagram stranici južnokorejskog časopisa Arena Homme+ objavljen je video sa snimanja za novi broj koji će izaći u novembru.
Glumac je pozira u različitim odjevnim kombinacijama, uključujući kultnu zelenu trenirku s bijelim prugama iz serije. Trenutno objava ima preko 10.000 lajkova, a ljudi su oduševljeni što je upravo 78-godišnji Young-soo angažiran u kampanji.Ovo nije prvi put da neki brend koristi starije osobe u svojim reklamnim kampanjama. Prošle je godine IKEA Singapore surađivala s tvrtkom TBWA\Singapore na predstavljanju svoje nove linije odjeće za kampanju 'Stil za sve'. TBWA je zatražio pomoć stiliziranih, starijih osoba starijih od 70 godina da nose odjeću kako bi prenijeli poruku kampanje. Još 2015. francuski brend Celine odlučio je koristiti 80-godišnju američku spisateljicu Joan Didion kao zaštitno lice svoje nove reklamne kampanje.
Dok Oh napreduje s brendovima, i Adidas i Balenciaga nedavno su prekinuli suradnju s Kanye Westom zbog njegovih antisemitskih komentara.