Adidas na meti kritika: Za reklamiranje kupaćeg kostima odabrali muškarca
Ovaj kupaći kostim prodan po cijeni od 70 američkih dolara (oko 126 konvertibilnih maraka) je jednodijelni model kojeg je dizajnirao južnoafrički dizajner Rich Mnisi pod nazivom "Let Love Be Your Legacy".
Objavljen je i video kampanje, a nazvali su ga i "ponosnim kupaćim kostimom". Mediji još uvijek navode da nije jasno identificira li se muški model kao transrodni ili nebinarni ili kao bilo koji drugi seksualni identitet.
Male models wearing bras and women’s swimsuits for “Pride Month”?!?!
— Graham Allen (@GrahamAllen_1) May 17, 2023
I AM DONE WITH ADIDAS!!! pic.twitter.com/qTgz4uTQCn
Ova reklama dobila je brojne kritike kupaca, a oglasila se i aktivistica Riley Gaines te političarka Nancy Mace, gdje su objasnile da je ovo uvreda za žene.
Reklama za Adidas dolazi poslije reklame brenda Nike, koji je pretrpio veliki udarac zbog angažiranja transrodne TikTok zvijezde Dylana Mulvaneyja kao ambasadora brenda za prodaju ženske odjeće. Brojni kupci su odgovorili da će u budućnosti bojkotirati ova dva brenda.