Po uzoru na brend Nike
1

Adidas na meti kritika: Za reklamiranje kupaćeg kostima odabrali muškarca

L. R.
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Adidasova nova reklamna kampanja pod nazivom "Pride 2023" prikazuje muškarca u ženskom jednodijelnom kupaćem kostimu, no to se mnogima nije svidjelo.

Ovaj kupaći kostim prodan po cijeni od 70 američkih dolara (oko 126 konvertibilnih maraka) je jednodijelni model kojeg je dizajnirao južnoafrički dizajner Rich Mnisi pod nazivom "Let Love Be Your Legacy".

Objavljen je i video kampanje, a nazvali su ga i "ponosnim kupaćim kostimom". Mediji još uvijek navode da nije jasno identificira li se muški model kao transrodni ili nebinarni ili kao bilo koji drugi seksualni identitet.

Ova reklama dobila je brojne kritike kupaca, a oglasila se i aktivistica Riley Gaines te političarka Nancy Mace, gdje su objasnile da je ovo uvreda za žene.

Reklama za Adidas dolazi poslije reklame brenda Nike, koji je pretrpio veliki udarac zbog angažiranja transrodne TikTok zvijezde Dylana Mulvaneyja kao ambasadora brenda za prodaju ženske odjeće. Brojni kupci su odgovorili da će u budućnosti bojkotirati ova dva brenda.